اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کیان سیلک کاشان:

شرایط برای صعود کیان سیلک مهیا است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال امید کیان سیلک کاشان گفت: شرایط برای صعود نماینده کاشان به رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور آماده و مهیا است.

شرایط برای صعود کیان سیلک مهیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اسماعیل کلاته چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم امید کیان سیلک کاشان برای رسیدن به هدف خود بعد از صعود از مرحله مقدماتی در مرحله یک شانزدهم نیز موفق شد به جمع هشت تیم مرحله سوم این رقابت‌ها صعود کند.

وی افزود: من به عملکرد خود و بازیکنان جوان کیان سیلک کاشان امید زیادی دارم تا با موفقیت در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بتوانیم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور را دریافت کنیم.

سرمربی تیم افزون‌پلاست کاشان بیان داشت: اگر بازیکنان تیم امید کیان سیلک کاشان تنها 60 درصد از خواسته‌های مربی خود را در زمین اجرا کنند می‌توانند به عنوان یکی از دو تیم صعودکننده جواز حضور در لیگ دسته اول امیدهای کشور را دریافت کنند.

این ملی‌پوش سال‌های نه چندان دور فوتسال کشور یکی از ویژگی‌های ورزشکاران ایرانی را نسبت به ورزشکاران دیگر کشورهای جهان، احساسی بودن آنان دانست و گفت: اگر احساسات بازیکنان تیم کیان سیلک کاشان را تقویت کنیم راه سختی برای صعود به لیگ یک نداریم.

وی تصریح کرد: نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما من به تیم خود اطمینان دارم و به طور حتم می‌توانیم از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران کاشانی برای صعود نماینده کاشان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال امید کیان سیلک کاشان در ادامه صعود تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان را به لیگ دسته اول فوتسال کشور تبریک گفت و از مسئولان شهرستان کاشان درخواست کرد از هم‌اکنون برای حضور موفق نماینده کاشان در لیگ دسته اول کشور برنامه داشته باشند و با طرح و برنامه بازی‌های تیم را در لیگ دسته اول کشور آغاز کنند.

کلاته در ادامه متذکر شد: انتظار می‌رود تیم فوتسال امید کیان سیلک کاشان بتواند با موفقیت در مرحله نهایی به رقابت‌های لیگ دسته اول امیدهای کشور صعود کند.

سرپرست تیم فوتسال امید کیان سیلک کاشان نیز در ادامه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات فوتسال زیرگروه امیدهای کشور با حضور هشت تیم صعودکننده به این مرحله از روز دوشنبه هفته آینده 27 شهریور به میزبانی شهرستان کاشان آغاز می‌شود.

ایمان سرانجام یادآور شد: هشت تیم صعودکننده به این مرحله در دو گروه چهار تیمی به رقابت می‌پردازند و تیم‌های اول و دوم هردو گروه به جمع چهار تیم پایانی صعود و در این مرحله دو تیم پیروز این مرحله جواز صعود به لیگ دسته اول امیدهای کشور را دریافت می‌کنند.

وی افزود: رقابت‌های زیرگروه لیگ فوتسال امیدهای کشور در مرحله نخست با حضور 36 تیم به میزبانی شهرستان سردشت در استان آذربایجان‌غربی آغاز شد و 16 تیم به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کردند.

به گفته وی 16 تیم مرحله دوم این رقابت‌ها، مسابقات خود را ماه گذشته در کاشان آغاز کردند و در نهایت هشت تیم به مرحله نهایی صعود کردند و این هشت تیم برای معرفی دو تیم به لیگ دسته اول امیدهای کشور مسابقات خود را از روز دوشنبه هفته آینده 27 شهریور در کاشان آغاز می‌کنند.

سرپرست تیم امید کیان سیلک کاشان متذکر شد: مسابقات فوتسال امیدهای کشور لیگ برتر ندارد و لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتسال در رده امیدهای کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول