اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

دفاع از مقدسات اسلام ناب محمدی وظیفه همه مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دفاع از کیان و مقدسات اسلام ناب محمدی وظیفه همه مسلمانان محسوب می‌شود.

دفاع از مقدسات اسلام ناب محمدی وظیفه همه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی اظهار کرد: چنین اقداماتی از گذشته در قالب‌های مختلف نسبت به مقدسات اسلامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انتشار این فیلم، اقدامی سازمان یافته در آستانه 11 سپتامبر است، افزود: توهین و تمسخر مقدسات اسلامی از برنامه‌ریزی‌های صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به جایگاه مطلوب انقلاب اسلامی در جهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در حال حاضر جای پای محکمی در جهان باز کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران اسلامی الگوی خیزش‌های اسلامی در مناطق مختلف جهان است، افزود: انقلاب کشورهای مصر، تونس، لیبی، بحرین و عربستان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به واکنش مسلمانان جهان نسبت به توهین به پیامبر گرامی اسلام خاطرنشان کرد: جوانان آزاده مصر پرچم آمریکا را آتش کشیده و پرچم لا اله الا الله را در این سفارت این کشور به اهتزاز در آوردند.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی برای دفاع از کیان اسلامی، پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم، اقدامات دشمنان و استکبار را محکوم کردند، افزود: دفاع از کیان اسلام ناب محمدی وظیفه همه مسلمانان محسوب می‌شود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص توهین به مقدسات تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین توهین به مقدسات اسلامی را توطئه دشمنان در برابر اسلام می‌دانند.

وی با محکوم کردن چنین اقدامات ددمنشانه‌ای بر ضرورت در نظر گرفتن مجازاتی متناسب با جرم برای مسببان این حادثه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اشغالگری‌های صهیونیست‌ها در جهان افزود: این اشغالگری‌ها در جهان همواره وجود داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 27 شهریور سالروز بزرگداشت استاد شهریار به عنوان روز شعر و ادب فارسی تصریح کرد: فرهنگ غنی ایران باستان که برگرفته از زرتشت بود با طلوع خورشید اسلام اقبال مردم به دین مبین اسلام افزایش یافت.

آیت‌الله خاتمی روحیه بالای معنوی و معرفتی دین اسلام را عامل مهمی برای گرایش مردم به دین اسلام دانست و گفت: به دلیل گسترش این دین در سراسر مملکت ایرانی دین اسلام به عنوان آیین جامعه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه توجه ملت ایران به اهل بیت(ع) ناشی از روحیه اسلام گرای آنها دارد، افزود: این دین همواره مورد توجه ایرانیان بوده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول