اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار عراقی:

بسیج سازندگی نقش جهاد سازندگی را ایفا می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمجید از فعالیت‌های جهادگران بسیجی در استان قزوین گفت: بسیج سازندگی به حق جا پای جهاد سازندگی در ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذاشته است.

بسیج سازندگی نقش جهاد سازندگی را ایفا می‌کند

سردار عبدالله عراقی در حاشیه بازدید از عرصه‌های فعالیت جهادی بسیجیان استان قزوین در روستای دهک الموت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمان تشکیل بسیج سازندگی را به این منظور اعلام کردند که علاوه بر محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، جهاد با نفس و خودسازی نیز در این اردوهای جهادی برای جوانان ایجاد شود که تا به امروز نیز همین مهم محقق شده و مؤثر بوده است.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ جهادی در جامعه عنوان کرد: حضور جوانان در مناطق محروم موجب می‌شود تا با مشاهده همه مردم و حرکت فی‌سبیل‌الله روحیه معنوی و دینی آنها رشد و تعالی پیدا کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: حضور جوانان بسیجی در این روستا و بازسازی مسجد این محل که به حق حرکتی ارزشمند است، این مهم را می‌رساند که بسیجیان جهادگر امروز جا پای جهادگران جهاد سازندگی ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذاشته‌اند و این راه تداوم راه همان جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر است.

عراقی تصریح کرد: فعالیت‌های جهادگران بسیجی به دو دلیل سازندگی و آبادانی و همچنین خودسازی و تقویت روحیه دینی قابل اهمیت و ستودنی است.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های سازندگی و جهادی صورت گرفته در استان قزوین نیز قابل ستایش و ارزشمند است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول