اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بازرسی استان قزوین تأکید کرد

لزوم تسهیل در صدور مجوزهای طرح‌های کشاورزی و تولیدی

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بازرسی استان قزوین بر لزوم تسهیل در صدور مجوزهای طرح‌های کشاورزی و تولیدی تأکید کرد و گفت: تسهیل در صدور مجوزهای لازم در خصوص طرح‌های مختلف کشاورزی و تولیدی از دیگر این راهکارها است.

لزوم تسهیل در صدور مجوزهای طرح‌های کشاورزی و تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، ابوالفضل خمسه اظهار کرد: تهیه بسته مناسب سیاستی و مدیریتی برای کنترل منابع، واگذاری اراضی برای اجرای طرح‌ها به افراد ذیصلاح، نظارت بهینه بر نحوه اجرای طرح‌ها در اراضی واگذار شده و تسهیل در صدور مجوزهای لازم در خصوص طرح‌های مختلف کشاورزی و تولیدی از دیگر این راهکارها است.

وی با اشاره به قانون ارتقای سلامت نظام اداری یادآور شد: به استناد بند الف ماده سه این قانون، دستگاه‌های مشمول و مدیران و مسئولان آن‌ها مکلفند با ایجاد دیدارگاه‌های الکترونیک تمام قوانین و مقررات، تصمیم‌های مرتبط با حقوق شهروندی، شرح وظایف دستگاه‌ها و واحدهای مربوط، همچنین مراحل مختلف اخذ مجوزها، موافقت‌های اصولی و دیگر موارد مطرح در قانون را به صورت شفاف به اطلاع عموم برسانند.

معاون اداره کل بازرسی استان قزوین با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و تشکیل بانک اطلاعاتی به‌ویژه در منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیریت امور اراضی تأکید کرد و افزود: از جمله اقدامات مهم و مؤثر در جلوگیری و مقابله با سوء جریان در اراضی ملی اطلاع‌رسانی دقیق، مناسب و شفاف‌سازی فعالیت‌ها است.

خمسه با بیان اینکه توجه به آستانه بحران منابع طبیعی تجدید شونده را ضروری دانست و افزود: منابع طبیعی و مواهب الهی یک فرصت بسیار ارزشمند است که باید برای حصول نتیجه در توسعه پایدار و امنیت غذایی به نحو مطلوب و بهینه حفظ، بهره‌برداری و مدیریت شوند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول