اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر امور خارجه:/ 1

اهانت به ساحت رسول اکرم (ص) حرکتی محکوم است

خبرگزاری فارس: معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه اهانت به ساحت رسول اکرم (ص) حرکتی محکوم است، گفت: عاملان توهین به اهل‌بیت می‌خواهند دست به عادی‌سازی و نورمالایز بزنند.

اهانت به ساحت رسول اکرم (ص) حرکتی محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن قشقاوی عصر امروز در بیست و دومین یادواره 43 شهید منطقه سنگچال آمل ابراز داشت: باید رشادت‌ها و دلیرمردی‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان خود را قدر بدانیم همانطور که در برخی از کشورهای خارجی نیز به یاد تک تک کشته‌های جنگ خود ادای احترام می‌کنند و حتی میهمان‌های خارجی‌شان را در بدو ورود به کشور برای اهدای دسته گل به سر مزار کشته‌های جنگی می‌برند و این امر در بعضی کشورها به پروتکل درآمده است.

وی با اشاره به اینکه بازگشت به تاریخ بازگشت به ریشه‌ها است، افزود: اگر ندانیم گذشته این کشور و سرزمین‌مان چه شده است، نمی‌توانیم قدر و ارزش واقعی شهدا و ایثارگران را درک کنیم.

اهانت به ساحت رسول اکرم (ص) حرکتی محکوم است

نماینده مردم شهریار و رباط کریم در دوره چهارم و ششم مجلس شورای اسلامی با محکومیت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) که اعتراض کشورهای اسلامی و برخی کشورهای غیر اسلامی را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: این اهانت به ساحت رسول اکرم کار بسیار محکومی است که دنیا را به حرکت واداشته است.

وی با اعلام اینکه کشورهای استکباری با اهانت به ائمه اطهار و امامان دو هدف عمده دارند، یادآور شد: آنها حرکت‌هایشان را با انتشار کاریکاتور و اهانت و سوزاندن قرآن آغاز کرده و هم‌اکنون دست به ساخت فیلمی توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام می‌زنند.

عاملان توهین به اهل‌بیت می‌خواهند دست به عادی‌سازی و نورمالایز بزنند

قشقاوی ادامه داد: آنها قصد دارند تا با توهین به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی دست به عادی‌سازی و نورمالایز بزنند، همانند کاری که در قرن 18 و 19 برای حضرت مسیح (ع) انجام داده و فیلم‌هایی همانند مصایب مسیح را ساختند.

با توهین به مقدسات عکس‌العمل‌های مسلمانان سنجیده می‌شود

وی با اشاره به اینکه استکبارگران و عاملان توهین به پیامبر اسلام می‌خواهند توهین و هتک حرمت به ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان را عادی‌سازی کنند، گفت: آنها در هدف اصلی دوم خود می‌خواهند عکس‌العمل‌های بعد اهانت به اهل بیت را از سوی مسلمانان و دیگر ملت‌ها بسنجند، هرچه شدت عکس‌العمل‌ها بیشتر باشد آن را در ابعاد مختلف حقوقی و سیاسی می‌سنجند.

قشقاوی با بیان اینکه در لیبی، مصر و سودان حدود 95 درصد مردم در نمازجمعه شرکت دارند و حدود یک سوم مردم‌شان حافظ و قاری قرآن کریم هستند، گفت: آمار روزه‌خواری در لیبی تنها چهار درصد است و با این حرکات اهانت‌آمیز استکبارگران می‌خواهند خشم مسلمانان را به بار آورند تا عکس‌العمل‌ها سنجش شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول