اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)

مراسم حج امسال فرصتی مناسب برای وحدت بیشتر مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی گفت: اعلام انزجار امت اسلامی به دلیل هتک حرمت به پیامبر (ص) در جهان باید مقدمه‌ای باشد تا مسلمانان از فرصت حج امسال بهره حداکثری برای وحدت و برادری ببرند.

مراسم حج امسال فرصتی مناسب برای وحدت بیشتر مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود مقامی صبح امروز در نشست بحران هویتی سینمای غرب در سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی، اظهار کرد: تاریخ در خود وقایع گوناگون و مهمی را ثبت کرده است طی سال‌های گذشته دشمنان به هر طریقی که می‌توانستند همچون انتشار تصاویر موهن از پیامبر (ص)، سوزاندن قرآن مجید و توهین دردناک اخیر به ساحت مقدس امام هادی (ع)، به ارزش‌های مقدس اسلام اهانت کردند.

وی ادامه داد: آنها امروز هم با تولید و پخش فیلمی سراسر توهین‌آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر (ص) خباثت خود را به ‌‌نهایت رسانده‌اند.

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی در پاسخ به این سؤال که چرا از سوی سازمان ملل متحد و سایر نهادهای حقوق بشر موضع و اقدامی در این باره دیده نمی‌شود، افزود: در تمامی قوانین جهانی از جمله منشور سازمان ملل، اهانت به باور ملت‌ها ممنوع بوده و قابل پیگیری است.

مقامی اضافه کرد: اما خیلی وقت است که از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر به ویژه سازمان ملل متحد، موضع امیدوار کننده‌ای دیده نمی‌شود اما از دو نگاه باید به این مسئله پرداخت که چرا این سازمان‌ها در مقابل اربابان خود سکوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نگاه نخست زمان انتشار این فیلم است که رسانه‌های غربی و صهیونیستی با حمایت لابی صهیونیستی در آمریکا و اروپا سعی می‌کنند حادثه 11 سپتامبر را به نمادی از اسلام‌ستیزی در غرب تبدیل کنند تا به این ترتیب هر سال بین مسیحیان و مسلمانان تنش ایجاد شود.

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی گفت: نگاه دوم اینکه غرب همیشه در برنامه‌های خود از یک چیز غافل بوده که آن روح جهاد در راه اسلام است.

مقامی اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان از فرصت ریاست ایران در اجلاس عدم تعهد استفاده کرده و با هماهنگی با کشورهای عضو، موضعی تاریخی و محکم علیه غرب ایفا کنند تا سازمان‌های ملل متحد و سایر نهادهای حقوق بشر قدرت و اقتدار این جنبش و وزنه ایران را در جهان نظاره‌گر باشند.

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی یادآور شد: توطئه صهیونیستی اخیر را که آمریکا و حامیانش از آن حمایت می‌کنند و اعلام انزجار امت اسلامی در جهان باید مقدمه‌ای باشد تا مردم مسلمان در نقاط مختلف جهان از فرصت حج امسال بهره حداکثری برای وحدت، برادری و حمایت ببرند تا ریشه مابقی دیکتاتورهای پیر و دست نشانده آمریکایی را از منطقه قطع کنند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول