اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا روز دوشنبه

وزش توفان شدید در شمال سیستان‌وبلوچستان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان‌وبلوچستان گفت: وزش باد شدید به همراه توفان گرد و خاک تا دوشنبه در مناطق شمالی این استان تداوم دارد.

وزش توفان شدید در شمال سیستان‌وبلوچستان ادامه دارد

حسینعلی حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: آسمان استان غبارآلود، با تداوم حضور جریانات ناپایدار در شهرهای شمالی استان تا روز دوشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک و در بعضی ساعات توفان گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متأثر از این ناپایداری‌ها در نواحی مرکزی و جنوبی و مرز شرقی استان گاهی وزش باد شدید و افزایش غلظت غبار و در سواحل نیمه‌ابری و مه صبحگاهی یا غبار محلی انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: حداکثر دمای امروز زاهدان با یک درجه کاهش نسبت به روز قبل 31 و حداقل دمای امشب با دو درجه کاهش نسبت به روز قبل، 12 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

حسین‌آبادی گفت: طی 24 ساعت گذشته، سرعت توفان در ایستگاه هواشناسی زابل به 72 کیلومتر بر ساعت رسید.

وی افزود: توفان شن در منطقه سیستان از روز چهارشنبه هفته اخیر شدت گرفته به طوری که سرعت باد در روزهای گذشته به 94 کیلومتر بر ساعت رسیده و شعاع دید را نیز بسیار کاهش داده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این توفان گرد و خاک تا روز دوشنبه به صورت مداوم ادامه داشته باشد.

حسین‌آبادی بیان کرد: در پی شدت توفان در منطقه سیستان طی 24 ساعت گذشته، بر اثر گرد و غبار شعاع دید در زاهدان نیز به هزار متر رسیده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول