اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

توطئه آمریکا در سوریه شکست می‌خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: توطئه آمریکا و هم‌پیمانانش در خاورمیانه و سوریه با شکست جدی مواجه شده و قطعا بی‌اثر است.

توطئه آمریکا در سوریه شکست می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه 17 شهریور در حقیقت تبلور اراده ملت ایران بر مستکبران و منافقان عالم است، اظهار کرد: ایران سلامی امروز بیش از پیش در مسیر اقتدار و عزت خود گام برداشته است.

امام جمعه رامند افزود: تاریخ انقلاب اسلامی گواه است که شیر مردان و زنان مجاهد با پیکار در برابر ظالمان و مستکبران آنان را شکست داده و به نابودی کشانده‌‌اند.

وی با بیان اینکه تلاش و دسیسه استکبار در هیچ زمانی نتوانسته بر اراده مسلمانان فائق آید، عنوان کرد: اگر مسلمانان در سراسر جهان با یکدیگر پیوند الهی برقرار کنند، قطعا تجلی اراده آنان نیز رقم خورده و پیروز می‌شود.

امام جمعه رامند با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا با ایجاد تفرقه میان کشور‌های خاورمیانه آنان را از یکدیگر دور سازد، بیان کرد: اتحاد و برادری میان آحاد ملت‌ها و به ویژه در خاورمیانه می‌تواند به تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار پاسخ گفته و آنان را در آستانه سقوط قرار دهد.

انصاری ادامه داد: تلاش جبهه باطل بر این است که با نفاق مداوم ملت‌ها و دولت‌ها‌ را از یکدیگر دور سازد.

وی با بیان اینکه توطئه استکبار در سوریه با شکست حتمی مواجه می‌شود، عنوان کرد: استکبار در آینده‌ای نزدیک با خفت و خواری تمام از سوریه خارج شده و بار دیگر مردم سوریه روی آرامش و نشاط را می‌بینند.

امام جمعه رامند با اشاره به سالروز حادثه 11 سپتامبر و انفجار برج‌های دوقلوی آمریکا تصریح کرد: آمریکا با طراحی این فتنه و دسیسه تلاش کرد تا راهی را برای نفوذ در میان کشور‌های خاورمیانه یافته و میان آنان تفرقه بیاندازد.

انصاری اضافه کرد: تمام دنیا مشاهده کرد که پس از سال‌ها جنگ مداوم، استکبار با خفت از کشور عراق خارج و به جز ننگ چیز دیگری برای خود در آن کشور بر جای نگذاشت.

حجت الاسلام سیدهاشم موسوی شالی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شال با برشمردن فضایل امام صادق (ع) اظهار کرد: این امام همام با بزرگواری و صبر همواره مسلمانان و شیعیان دیگر را به دینداری و تقوا دعوت می‌کردند.

امام جمعه شال افزود: شیعیان امروز نیز باید با الهام‌گیری از ایشان در مسیر تقوا و اتحاد حرکت کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول