اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور

سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد

سید مهرعلی مختارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امروز در خبرهای بنیاد شهید کشور خبری مبنی بر انتصاب مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر مبنای این اخبار طی حکمی که از سوی زریبافان معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صادر شده و اکنون روی خروجی سایت بنیاد شهید قرار دارد آقای سید مصطفی مهدی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید این استان منصوب شده است.

این مسئول در ادامه به مسئولیت‌های مهدی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: وی به مدت 13 سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بوده و در آخرین مورد مشاور استاندار این استان بوده است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول