اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد خبر داد

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 849 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت کمک هزینه ازدواج به 849 مددجوی این استان خبر داد.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به 849 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

ارسلان جلال‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تأکید دین مبین اسلام در رابطه با ازدواج، اظهار کرد: تعداد 621 نفر از دختران مددجو، و پنج نفر برای ازدواج مجدد کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه و تعداد 223 نفر از پسران تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هدیه به داماد دریافت کردند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرمایش نبی مکرم اسلام، ازدواج نیمی از ایمان است، گفت: کمیته امداد به این مهم توجه بسیار دارد و هر ساله برای تعداد قابل توجهی از دختران و پسران تحت حمایت که در تأمین جهیزیه با مشکل مواجه هستند، زمینه تأمین جهیزیه و وسایل مورد نیاز آنان فراهم و به خانه بخت فرستاده می‌شوند.

وی ابراز داشت: اعتبار در نظر گرفته برای این کمک هزینه‌ها 6 میلیارد و 706 میلیون ریال بوده که مبلغ 6 میلیارد و 210 میلیون ریال برای تأمین جهیزیه دختران، 50 میلیون ریال برای ازدواج مجدد و 446 میلیون ریال هدیه به داماد هزینه شده است.

جلال‌فرد از برگزاری کلاس‌های آموزش مشاوره برای زوج‌های جوان خبر داد و گفت: علاوه بر کمک‌های مالی برای تأمین جهیزیه و شروع زندگی مشترک کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج نیز برای همه زوج‌های تحت حمایت در آستانه ازدواج برگزار می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این کلاس‌ها زوج‌های جوان برای شروع یک زندگی مشترک و مبارزه با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و امید به آینده آموزش داده می‌شوند.

وی از پرداخت کمک هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه به 849 نفر از دختران و پسران در تحت حمایت کمیته امداد در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول