اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد صورت گرفت

اهدای 124 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان مددجوی کهگیلویه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه از اهدای 124 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان مددجوی کهگیلویه‌ای خبر داد.

اهدای 124 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان مددجوی کهگیلویه‌ای

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تامین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه‌های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانواده‌های مددجویان به جهت رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان در حال انجام است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: به منظور تحکیم در بنیان خانواده و سلامت زوجین، شرکت در کلاس‌های مشاوره و آموزش انجام آزمایشات ژنتیک و مواد مخدر امری ضروری است و این مهم با جدیت انجام خواهد پذیرفت.

رحیمی‌نیا کمک به امر ازدواج جوانان را امری خداپسندانه دانست و عنوان داشت: با شرایطی که در زمینه ازدواج جوانان به وجود آمده و باعث افزایش سن ازدواج جوانان شده باید همه مسئولین امر با همکاری و اجرای برنامه‌های مدون سعی در تسهیل ازدواج جوانان کنند.

این مقام مسئول در کمیته امداد شهرستان کهگیلویه ضمن برشمردن اثرات مثبت ازدواج تصریح کرد: ایجاد آرامش روحی و انگیزه در جوانان از مهم‌ترین اثرات ازدواج خواهد بود و هر چه این امر در موعد و زمان خود انجام گیرد اثربخش‌تر خواهد بود.

رحیمی‌نیا ابراز داشت: در خیلی از مواقع دیده می‌شود که جوانان و خانواده‌های آنان بحث‌های مالی و ناتوانی در خرید مایحتاج زندگی را عامل به تعویق افتادن ازدواج می‌دانند و این امر می‌طلبد که سعی کنیم این مسائل در جامعه اسلامی ما رخت بربندند.

وی به فرهنگ‌های غلط مرسوم شده در امر ازدواج اشاره کرد و بیان داشت: تجمل‌گرایی و چشم و هم چشمی از آفت‌های جدی در امر ازدواج هستند که باید با کارهای فرهنگی از میان بروند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در همین راستا و به منظور تامین مایحتاج زوج‌های جوان تحت پوشش، 124 فقره هدیه تأمین جهیزیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 240 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه اهدا گردید.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول