اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

کنسرت موسیقی هنرجویی در شهرستان البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز گفت: عصر امروز کنسرت موسیقی هنرجویی در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

کنسرت موسیقی هنرجویی در شهرستان البرز برگزار می‌شود

ابوالفضل ابراهیمی‌فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: در پایان هر ترم آموزشی هنرجویان، انجمن موسیقی شهرستان البرز اقدام به برگزاری یک کنسرت موسیقی در راستای کسب تجربه برای هنرجویان تازه کار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز افزود: انجمن موسیقی این شهرستان در ترم تابستان با حضور 11 استاد و حدود 100 هنرجو با برپایی کنسرت موسیقی هنرجویی به کار خود پایان می‌دهد.

ابراهیمی‌فلاح برگزاری چنین کنسرت‌هایی را برای هنرجویانی که بار نخست در مقابل مخاطبان و عموم مردم به اجرا و نواختن موسیقی می‌پردازند، بسیار مثمرثمر دانست و تصریح کرد: کسب تجربه و کاهش استرس‌های هنرمندان در راستای بهبود برنامه‌های بزرگ‌تر با حضور مخاطبان بیشتر از جمله دستاوردهای مهم چنین کنسرت‌هایی است.

وی با اشاره به نحوه برگزاری کنسرت موسیقی هنرجویی در شهرستان البرز عنوان کرد: نزدیک به 30 نفر از هنرجویان به انتخاب اساتید مرتبط با هر ساز، این کنسرت را عصر امروز برگزار خواهند کرد تا آموخته‌های خود را برای نخستین‌بار در مقابل عموم مخاطبان به اجرا درآورند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز از همراهی یک گروه باتجربه و حرفه‌ای در کنار اجرای هنرجویان در راستای بالا بردن سطح کنسرت خبر داد و اذعان کرد: به دلیل ضعف کاری هنرجویان و برای جلوگیری از خستگی مخاطبان، یک گروه باتجربه و حرفه‌ای نیز در این کنسرت برنامه‌ای را اجرا خواهند کرد.

ابراهیمی‌فلاح عنوان کرد: در پایان مراسم از هنرجویان و اساتید موفق با اهدای لوح تقدیر و جایزه، تجلیل به عمل می‌آید.

وی در خاتمه از برگزاری شب شعری با محوریت دفاع مقدس خبر داد و اعلام کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم شب شعری با حضور شاعران و مسئولان انجمن شعر حوزه فرهنگی و هنری کوثر در هفته دفاع مقدس برپا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول