اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

مداحان در خط مقدم عرصه دفاع از دین و دیانت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه همه ما باید به نحو احسن دین خود را به ساحت مقدس اهل بیت(ع) ادا کنیم، خطاب به مداحان گفت: شما در خط مقدم عرصه دفاع از دین و دیانت هستید.

مداحان در خط مقدم عرصه دفاع از دین و دیانت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی عصر امروز در نخستین همایش بسیج مداحان استان همدان خطاب به مداحان حاضر در جلسه اظهار کرد: شما پرچمداران حفاظت از دین خدا و حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستید.

وی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) همه داشته و سرمایه مسلمانان هستند، تصریح کرد: بی‌جهت نیست که طی دهه‌های اخیر و روزهای گذشته نوک حملات مستکبران به سمت قرآن و اهل بیت(ع) و خصوصاً پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) معطوف شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: دشمنان قرآن و رسول خدا(ص) را نشانه گرفته‌اند تا به زعم باطل خود ریشه اسلام را بزنند که با این وصف وظیفه دلدادگان به این خاندان و این دین مبین در راستای حفاظت از شعائر بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید به نحو احسن دین خود را به ساحت مقدس اهل بیت(ع) ادا کنیم، خطاب به مداحان ابراز کرد: شما در خط مقدم عرصه دفاع از دین و دیانت هستید.

سردار آزادی با اشاره به تأثیرگذاری مداحان استان همدان در سطح کشور عنوان کرد: مداحان استان همدان حقیقتاً در فضای فرهنگی و ارزشی استان تأثیری بی‌بدیل و بی‌نظیر دارند.

وی تأثیرگذاری قشر مداحان همدان را مرهون عشق و حمیت آنان در ولایتمداری و استکبارستیزی مداحان دانست و افزود: مداحان همیشه و در همه صحنه‌ها منشأ اثر هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سازمان بسیج مداحان از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی کشور دفاع  می‌کند، تصریح کرد: حضور مداحان در سازمان بسیج نیز حضوری با معنا و ارزشی است.

وی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از برگزاری همایش ابراز کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی مایه خیر و برکت و تقویت نهاد ولایی سازمان بسیج مداحان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول