اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد هرمزگان خبر داد

برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» در ابوموسی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید علاوه بر بندرعباس و میناب در جزیره ابوموسی نیز برگزار می‌شود.

برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» در ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر امام رضا (ع) برای نخستین بار در استان هرمزگان و در شهرهای بندرعباس، میناب و جزیره ابوموسی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه عظیم معنوی که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی برنامه‌ریزی شده است در دهه کرامت به مدت سه روز در استان هرمزگان برگزار می‌شود و همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی، دینی و معنوی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این برنامه عظیم فرهنگی معنوی سوم تا پنجم مهرماه برگزار می‌شود و طی آن خدام امام رضا (ع) در روز اول به شهرستان میناب روستای کردر که میزبان جشنواره آسمان هشتم است، خواهند رفت و در روز دوم در آستان مقدس امامزاده سیدمظفر در جمع مردم حضور می‌یابند و پرچم مقدس حرم امام رضا (ع) به اهتزار در می‌آید و روز سوم نیز به جزیره ابوموسی خواهند رفت و علاوه بر آن با مردم، خانواده شهدا و بیماران دیدار خواهند کرد.

مریدی‌زاده اضافه کرد: در جشن بزرگ زیر سایه خورشید، حضور و استقبال عمومی مردم از خادمان حرم امام رضا (ع) از اهمیت خاصی برخوردار است و تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان با همکاری سازمان‌ها، نهادها و رسانه‌های مختلف به عمل آمده است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول