اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

هنرمندان ازنا هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص)را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: هنرمندان شهرستان ازنا با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

هنرمندان ازنا هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص)را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، در بخشی از  بیانیه هنرمندان ازنا آمده است: بار دیگر ایادی استکبار جهانی و خودفروختگان مزدور و روباه صفت، چهره از نفاق برون آوردند و با تولید فیلمی توهین آمیز نسبت به شخصیت نورانی پیامبر اسلام، باعث آشکار شدن هر چه بیشتر مظلومیت پیامبر (ص) شدند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز به این کوردلان و روباه صفتان اعلام می‌کنیم که چهره پر فروغ پیامبر گرامی اسلام (ص) مصداق بارز نور خداست که خاموش شدنی نیست.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: این حرکات مذبوحانه، نشانه وحشتی است که دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) از نفوذ فرهنگ اسلامی در سطح جهان پیدا کرده و به حامیان پشت پرده و آشکار آنان نیز گوشزد می‌کنیم که این کارها باعث تسریع زوال و سرنگونی شما می‌شود.

این بیانیه تصریح می‌کند: منتظر روزی هستیم که وعده الهی محقق شود و ریشه کفر، شرک، نفاق، ظلم، دروغ‌ها و تهمت‌ها به دستان پر خیر و برکت فرزند فاطمه زهرا (س) حضرت مهدی موعود (عج )برچیده شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول