اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

هتک حرمت پیامبر (ص) توهین به همه ادیان جهان است

خبرگزاری فارس: دفتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بیانیه‌ای اعلام کرد: هتک حرمت پیامبر رحمت، توهین به همه ادیان و مکاتبی است که خواهان حاکمیت اخلاق و معنویت در جهان هستند.

هتک حرمت پیامبر (ص) توهین به همه ادیان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: یک بار دیگر ترس، عجز و درماندگی قدرت‌های سلطه‌گر دنیا از گسترش بیداری اسلامی و موج اسلام‌خواهی ایجاد شده در سراسر دنیا، آنان را بر آن داشت تا با پست‌ترین و سخیف‌ترین روش‌های ممکن کینه خود را از دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) نشان دهند.

این بیانیه می‌افزاید: البته ساده‌لوحانه است اگر تصور شود ابعاد جنایت اخیر و موارد مشابه صرفاً اقدام خودجوش چند نفر خاص و به دور از سیاست‌های کثیف آمریکایی صهیونیستی می‌باشد. بدون شک هتک حرمت پیامبر رحمت و خاتم انبیاء که احیاگر ارزش‌های انسانی بود و مکارم اخلاق را به اوج خود رساند، توهین به همه ادیان و مکاتبی است که خواهان حاکمیت اخلاق و معنویت در جهان هستند.

در این بیانیه آمده است: ما علاوه بر اینکه توهین به مقدسات و نمادهای دینی را در راستای آزادی بیان نمی‌دانیم بلکه نقض صریح قانون و منشورهای بین‌المللی می‌شماریم و در همین راستا از سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی خواستاریم تا ضمن محکومیت قاطع این اقدام موضعی اجرایی و کاربردی در محکومیت عاملان این اقدام مشمئز کننده در نظر بگیرند و عاملان صهیونیستی این اقدام شنیع را تحت سخت‌ترین پیگردهای قانونی قرار دهند.

مجموعه‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن محکومیت این اقدام سخیف، مسئولیت آن را مستقیما متوجه قدرت‌های سلطه‌گر دنیا به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌داند.

در آخر این اهانت را خدمت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول