اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

36 درصد تعهد اشتغال لردگان محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار لردگان از تحقق 36 درصدی تعهد اشتغال این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

36 درصد تعهد اشتغال لردگان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان لردگان، اظهار داشت: اشتغال تعهد شده این شهرستان در سال 91 افزون بر 3 هزار و 691 نفر در نظر گرفته شده است که تاکنون هزار و 318 نفر اشتغال از سوی دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: این میزان اشتغال تعهد شده، 36 درصد اشتغال ایجادی در سال 91 است.

زاهدی ادامه داد: بر همین اساس لازم است تا بانک‌های عامل نیز در راستای تخصیص و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری بیشتری با متقاضیان ایجاد شغل داشته باشند.

فرماندار شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: همچنین مسئولان اجرایی و بانک‌های عامل لازم است تا آن دسته از پرونده‌های اشتغال خانگی که در بانک‌های عامل یا در دستگاه‌های دولتی بلاتکلیف مانده و پرداخت نشده را هر چه زودتر تعیین تکلیف کنند و گزارش آن را به دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان ارسال کنند.

وی به اعتبارات اشتغالزایی کارگروه کشاورزی و طرح‌های تعاونی اشاره کرد و گفت: در زمینه اعتبارات اشتغالزایی، اعتبارات مناسبی به این شهرستان تخصیص داده شده که باید با پیگیری مسئولان و تعامل مناسب بانک‌ها تحول عمده‌ای در اشتغال شهرها به ویژه در سال تولید ملی و حمایت از کار ایجاد شود.

زاهدی در ادامه با محکومیت ساخت فیلم موهن توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص)، گفت: دین اسلام نابود شدنی نیست بلکه پایه‌های اسلام روز به روز محکم‌تر می‏شود، بر همین اساس اینگونه حرکت‌ها موجب تحکم بیش از پیش وحدت مسلمین در سراسر جهان خواهد شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول