اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون استان سمنان:

25 درصد تعهد اشتغال بخش تعاون در سمنان محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اعلام کرد: در سال‌جاری، تاکنون 25 درصد تعهد اشتغال بخش تعاون در این استان محقق شده است.

25 درصد تعهد اشتغال بخش تعاون در سمنان محقق شد

عبدالمجید بامری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، با اشاره به اینکه سیاست این وزارت‏خانه بیشتر بر تشکیل و حمایت از تعاونی‏های بزرگ، دانش‎بنیان و... متمرکز شده است، ادامه داد: بحث تاسیس تعاونی‏های کوچک دیگر چندان مدّنظر نیست.

بامری همچنین نرخ بیکاری در استان سمنان را به طور میانگین 12 درصد اعلام کرد و گفت: هم‏اکنون در این استان، 2 هزار و 460 تعاونی ثبت شده وجود دارد.

وی ادامه داد: این تعاونی‏ها دارای 364 هزار نفر عضو هستند و برای 45 هزار و 515 نفر در این استان اشتغال‏زایی کرده‏اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان همچنین با اشاره به آمار عملکردی بخش تعاون در استان سمنان در سال 91 نیز گفت: 46 تعاونی جدید امسال در استان سمنان راه‏اندازی شده است.

بامری افزود: این تعاونی‏ها دارای 428 نفر عضو هستند و برای 512 نفر شغل ایجاد کرده‏اند.

وی همچنین گفت: 186 تعاونی ویژه بانوان با 3 هزار و 354 نفر عضو و 2 هزار و 313 نفر اشتغال‏زایی تاکنون در استان سمنان راه‏اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان همچنین با اشاره به میزان تعهد اشتغال این اداره کل در سال گذشته گفت: تعهد داده شده برای سال 90 در استان سمنان در بخش تعاون 2 هزار نفر بود که 100 درصد آن محقق شد.

بامری افزود: برای سال‌جاری نیز بخش تعاون باید بتواند 2 هزار فرصت شغلی جدید در استان سمنان ایجاد کند که تاکنون 25 درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول