اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

مدیران گیلان انگیزه‌ای برای ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نداشتن انگیزه بعضی از دست‌اندرکاران را از مشکلات ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس در این استان عنوان کرد.

مدیران گیلان انگیزه‌ای برای ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث پارک‌موزه دفاع مقدس در گیلان اظهار کرد: ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس در استان مشکل بودجه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: مشکل احداث پارک‌موزه دفاع مقدس در گیلان مربوط به انگیزه نداشتن بعضی از دست‌اندرکاران در استان است.

جلائی با بیان اینکه دست‌اندرکاران احداث پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان آدم‌های خوبی هستند، اما انقلابی عمل نمی‌کنند، تصریح کرد: استاندار گیلان در موضوع پارک‌موزه توجیه است و قول داده با انگیزه بیشتری آن را به سرانجام برساند.

دبیر ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: تحرک مناسبی در دوره استاندار سابق برای احداث پارک‌موزه دفاع مقدس استان صورت گرفته و زمین آن تثبیت شده است.

وی با اشاره به مشخص شدن دستگاه‌های کمک کننده احداث پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان، بیان کرد: امسال یک میلیارد تومان برای احداث پارک‌موزه دفاع مقدس از بودجه استانی پیش‌بینی شده است.

جلائی ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان را نیازمند حدود 15 میلیارد تومان اعتبار خواند و ابراز کرد: ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان نیاز به اعتبارات سالانه دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در ادامه به درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: حدود 6 هزار نفر دانشجو نیمه دوم سال تحصیلی 90 ـ 91 در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی گیلان درس دفاع مقدس را گذراندند.

وی ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه‌های گیلان را با رشد دو برابری توصیف کرد و یادآور شد: درس دفاع مقدس دو واحد اختیاری است و مراکز آموزش عالی با ایجاد بستر مناسب باید دانشجویان را برای گرفتن این درس در دانشگاه‌ها تشویق کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول