اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل:

10 هزار واحد مسکن در اردبیل آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل آماده بهره‌برداری است که به احتمال قوی هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

10 هزار واحد مسکن در اردبیل آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر خلخال اظهار داشت: سعی داریم در نیمه دوم سال نیز تعداد 9 هزار واحد مسکن مهر را آماده افتتاح و بهره‌برداری کنیم که در این زمینه به نظر می‌رسد مشکلات و موانع پیش رو به تدریج در حال برطرف شدن است.

وی با یادآوری اینکه در تکمیل این پروژه‌ها دستگاه‌های مختلف همراهی و همکاری خوبی را با مجموعه مسکن و شهرسازی داشتند، تصریح کرد: ما بدون نگاه خاص و تمرکز واقعی در یک شهرستان توسعه مسکن مهر را در تمام مناطق استان در اولویت و اساس کار قرار دادیم.

باباخانی با یادآوری اینکه در شهرستان خلخال نیز احداث واحدهای مسکونی به سرعت در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: در این شهرستان یک هزار و 765 واحد مسکونی در قالب مجتمع مسکونی مهر و واحدهای مسکونی خودمالکی در حال اجراست.

این مسئول اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم 600 واحد از این مجموعه‌ها تا یک ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی به پیشرفت 75 درصدی مجتمع‌های مسکونی خودمالکین خلخال اشاره کرد و ادامه داد: اگر در بخش تعاونی مشکلاتی وجود دارد این مشکلات عمدتاً مربوط به همکاری نکردن صاحبان واحدهای مسکن مهر در پرداخت به موقع آورده اولیه است.

به گزارش فارس، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه یادآور شد: 938 واحد از مجموعه مسکن مهر در حال احداث خلخال به صورت خودمالکی بوده و در دو شهرک صنعتی دانش و بهشتی مجتمع‌های مسکونی مهر در حال احداث است.

وی همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه آب، برق، گاز و مخابرات را در تکمیل پروژه‌ها خاطرنشان کرد و بیان داشت: در این زمینه اقدامات خوبی را شاهد هستیم به طوری که تلاش می‌کنیم تا بخشی از نارسایی‌ها و ضعف‌های احتمالی نیز به سرعت برطرف شود.

در ادامه این جلسه معاون فرماندار خلخال نیز بر تکمیل سریع زیرساخت‌های مسکن مهر خلخال تاکید کرد.

حسن فرضی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 400 واحد مسکونی در قالب پروژه‌های مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده و خانواده‌های فاقد سرپناه از مزایای آن استفاده می‌کنند.

وی ضرورت رفع مشکلات و ضعف‌های تولید مسکن مهر را در خلخال یادآور شد و از عملکرد برخی تعاونی‌های مسکن مهر در این شهرستان انتقاد کرد.

فرضی با بیان اینکه بیش از 940 واحد مسکن خودمالکین و 765 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال احداث است، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال تمام این واحدها تکمیل شده و به متقاضیان واگذار شود.

معاون فرماندار خلخال از مسکن مهر به عنوان شاهکار خدمات دولت خدمتگزار و ماندگارترین خدمت بی‌منت یاد کرد و اظهار داشت: ‌با حمایت دولت تسهیلات این واحدها از 20 میلیون به 25 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ضرورت نصب علمک و انشعاب فاضلاب را در واحدهای مسکونی مهر ضروری اعلام کرد و ادامه داد: تا پایان مهر ماه بخش عمده‌ای از این کار انجام شده و پیشرفت فیزیکی مسکن مهر به 85 درصد می‌رسد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول