اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون و در سطح کشور

1.7 میلیون واحد مسکن مهر واگذار شده است / 1.5 میلیون واحد دیگر در راه

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون افزون بر یک میلیون و 760 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور به متقاضیان و افراد دارای شرایط واگذار شده است.

1.7 میلیون واحد مسکن مهر واگذار شده است / 1.5 میلیون واحد دیگر در راه

علی نیکزاد در حاشیه افتتاح 273 واحد مسکن مهر گچساران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: عملیات اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور با شتاب مطلوبی در حرکت است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر یکی از اقدامات مهم، ارزشمند و ماندگار دولت نهم و دهم است، یادآور شد: تا پایان سال 92 کار ساخت تمام پروژه‌های مسکن مهر به اتمام می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با افتتاح این واحدها و واگذاری آن برای افرادی که در اولویت هستند در بحث عرضه و تقاضا تأثیر زیادی در حوزه مسکن شاهد خواهیم بود.

نیکزاد ابراز داشت: تاکنون و در سطح کشور افزون بر یک میلیون و 760 هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان و افراد دارای شرایط شده است.

وی گفت: از این تعداد یک میلیون و 360 هزار واحد مسکن مهر در مناطق روستایی و 400 هزار واحد نیز در حوزه شهری بوده است.

واگذاری یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال

نیکزاد با اشاره به تأکیدات دولت در بحث رعایت اصول فنی و استاندارد در ساخت مسکن مهر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته تا پایان سال 92 تمامی واحدهای مسکن مهر به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 91 تاکنون 300 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است، افزود: با توجه به اینکه روند عملیات ساخت مسکن مهر در نقاط مختلف کشور مطلوب است، تا پایان امسال افزون بر یک‌میلیون و 500 هزار واحد به متقاضیان و افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

به گزارش فارس در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت بوده که 28 هزار و 500 واحد در نقاط روستایی و 21 هزار و 500 واحد نیز در مناطق شهری واقع شده است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول