اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت اسناد شبانکاره:

80 درصد زمین‌های آبپخش متعلق به مسکن و شهرسازی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت اسناد شبانکاره گفت: در حال حاضر بیش از 80 درصد زمین‌های آبپخش متعلق به مسکن و شهرسازی است.

80 درصد زمین‌های آبپخش متعلق به مسکن و شهرسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش بهمن بهزادی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: اداره ثبت اسناد شبانکاره با همه توان برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم آبپخش و شبانکاره و روستاهای اطراف تلاش و فعالیت می‌کند.

رئیس اداره ثبت اسناد شبانکاره با اشاره به مشکلات زمین‌های موجود در آبپخش خاطر نشان کرد: ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن هیچ حق قانونی در زمین‌های شهر آبپخش ندارند و اداره مسکن و شهرسازی به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران مالک اصلی زمین‌های شهر آبپخش است و مردم این شهر باید برای احقاق حق خود به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کنند.

بهزادی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد زمین‌های آبپخش متعلق به مسکن و شهرسازی است و حدود 20 درصد از اراضی این شهر طی صورتجلسه‌ای به بنیاد مسکن واگذار شده که وجاهت قانونی ندارد و اداره مسکن و شهرسازی مالک واقعی اراضی آبپخش است.

وی اضافه کرد: تفکیک زمین‌های مردم آبپخش با نامه مسکن و شهرسازی در مدت سه روز انجام می‌شود و مردم می‌توانند برای تفکیک اراضی خود به ادارات ثبت اسناد و املاک مراجعه کنند.

رئیس اداره ثبت اسناد شبانکاره همچنین از انتقال سند مالکیت اراضی به نام مردم توسط اداره مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت: طبق اطلاعات واصله، بخشنامه انتقال سندهای اراضی بخش آبپخش از سازمان مسکن و شهرسازی ابلاغ شده و مردم عزیز می‌توانند در آینده‌ای نزدیک با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی سند زمین‌های خود را که به نام دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی مسکن و شهرسازی است به نام خود انتقال دهند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول