اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

طلب 30 میلیارد تومانی بیمه ایران برای اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیمه ایران برای چهار ماه اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته 30 میلیارد تومان از سازمان بازنشستگی کشوری طلب‌کار است.

طلب 30 میلیارد تومانی بیمه ایران برای اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته

عباسعلی سراجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که وضعیت بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی به کجا رسیده است، اظهار کرد: وزارت رفاه برای به ثمر رساندن بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته پا پیش نمی‌گذارد، اما مسئولان بالادستی نباید نسبت به قشر فرهنگی بازنشسته بی‌مهری کنند.

وی اضافه کرد: سازمان بازنشستگی کشوری متولی فرهنگیان بازنشسته است و وزارتخانه آموزش و پرورش تعهدی نسبت به این افراد ندارد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بازنشستگی 30 میلیارد تومان برای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به بیمه ایران بدهکار است.

وی با بیان اینکه طلب 30 میلیارد تومانی بیمه ایران تنها به چهار ماه اجرای بیمه طلایی نسبت به فرهنگیان بازنشسته اختصاص دارد، ادامه داد: وزارتخانه آموزش و پرورش به اجرای بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان فرهنگی تمایل دارد اما عدم پرداخت‌نشدن بدهی سازمان بازنشستگی کشوری به بیمه ایران مانع از اجرای مجدد این بیمه نسبت به این افراد شده است.

سراجی تاکید کرد: وزارتخانه آموزش و پرورش تنها متولی شاغلان فرهنگی است و این وزارتخانه نسبت به رسیدگی به امور و خواسته‌های فرهنگیان بازنشسته خود را تسهیل‌گر می‌داند و تمام پیگیری‌های لازم را برای به ثمر رسیدن بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در راستای پیگیری بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته نقش یک رابط را دارد، افزود: آموزش و پرورش قصد اجرای این بیمه را برای فرهنگیان بازنشسته دارد، اما سازمان بازنشستگی باید در راستای این موضوع یک قدم به جلو بردارد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول