اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

زندان جیرفت مشکل بهداشتی و محیط زیستی ندارد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با تلاش مسئولان زندان جیرفت در حال حاضر مشکل بهداشتی آن برطرف شده و دیگر از نظر بهداشت و محیط زیست هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

زندان جیرفت مشکل بهداشتی و محیط زیستی ندارد

مجید رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به وضعیت زندان جیرفت و قرار گرفتن آن در محدوده شهری در سال‌های گذشته اعتراض‌هایی از طرف همسایگان در زمینه وضعیت فاضلاب این اداره صورت گرفته است.

وی افزود: با تلاش مسئولان زندان و اصلاح کامل وضعیت تصفیه‌خانه در حال حاضر مشکل بهداشتی آن کاملا برطرف شده و دیگر از نظر بهداشت و محیط زیست هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

رستمی با تأکید بر اینکه وضعیت موجود مورد تأیید بهداشت محیط شهرستان جیرفت است، تصریح کرد: مسئولان بهداشت و محیط زیست در جلسه‌های متعدد از این وضعیت بازدید و آزمایش‌‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی ابراز داشت: با این حال در راستای انتقال زندان به خارج از شهر که جزو اهداف سازمانی است، اقدامات مختلفی از جمله تشکیل جلسه‌های متعدد با شورای اسلامی شهر جیرفت صورت گرفته است.

رستمی عنوان کرد: پس از بررسی موارد مختلف برای زمین زندان پیشنهاد شد تا زمینی در خارج از حوزه شهری با نظر دفتر فنی و مهندسی سازمان زندان‌ها و قوه قضائیه که مورد تأیید قرار گرفته است، تعیین شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در نهایت اقدامات لازم برای واگذاری این زمین از منابع طبیعی به امور اراضی و سازمان زندان‌ها انجام گرفته است.

رستمی بیان داشت: قرارداد اجاره زمین برای حفر چاه به امضای نمایندگان سازمان‌های مطبوع رسیده و پروانه حفر چاه نیز پس از دریافت تخصیص مورد نظر در حال اقدام برای صدور است.

وی اذعان داشت: به زودی پروانه حفر چاه صادر و برابر تصویب دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان موافقتنامه عملیاتی آن برای احداث زندان جدید اقدام می‌شود.

رستمی با تأکید بر اینکه دادستانی تمام امور را تحت پیگیری و نظارت دقیق دارد و با مدیریت جدید زندان نیز هماهنگ است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس دستور اکید صادر شده است که به لحاظ بهداشتی و ارتقای سطح بهداشت جامعه تلاش وافر صورت پذیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول