اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به واحدهای تعهد شده سپاه تاکید کرد

تلاش برای تحویل سرپناه برای زلزله‌زدگان قبل از آغاز سرما

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه با تمام توان برای فراهم آوردن سرپناه برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی فعالیت خود را در این مناطق آغاز کرده‌ایم، گفت: سپاه تلاش می‌کند این سرپناه‌ها را قبل از آغاز سرمای محسوس تحویل دهد.

تلاش برای تحویل سرپناه برای زلزله‌زدگان قبل از آغاز سرما

علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تلاش سپاه و بسیج در کنار سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی فراهم آوردن حداقل سرپناه برای آسیب‌دیدگان قبل از آغاز سرمای محسوس در مناطق زلزله‌زده است.

وی با اشاره به اینکه قول زمان مشخصی را در رابطه با واحدهای تعهد شده مجموعه مدیریتش نمی‌دهد، افزود: تجهیز کارگاه، پی‌کنی، شناژریزی واحدهای تقبل شده آغاز شده و حتی 150 واحد نیز توسط بسیج سازندگی سپاه پی‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: تمام مجموعه‌های وابسته به سپاه و بسیج در کنار شرکت‌های مختلف انبوه‌ساز همکار با این مجموعه از جمله شرکت‌های جماران، مجتمع خانه‌سازی کوثر و ... با تمام توان برای فراهم آوردن سرپناه برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی فعالیت خود را در این مناطق آغاز کرده‌اند.

پورجمشیدیان اضافه کرد: سپاه برای مرحله اول ساخت 2 هزار واحد مسکونی را در مناطق زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان متقبل شده است.

فرمانده سپاه عاشورا ساخت واحدهای دامی در کنار واحدهای مسکونی را نیز یادآور شد و گفت: ساخت هفت هزار واحد دامی برای روستاییان نیز جزو تعهدات سپاه است.

وی از آغاز نصب واحدهای دامی پیش‌ساخته توسط مجموعه تحت مدیریتش از اوایل این هفته خبر داد و گفت: با توجه به وجود سرما در مناطق زلزله‌زده و بروز مشکلات ناشی از حمله حیوانات درنده به احشام به خصوص در طول شب، تهیه سرپناه برای دام‌های موجود در منطقه ضرورت دارد. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول