اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

فرهنگ دفاع مقدس را به جهان اسلام صادر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: باید به دنبال آن باشیم تا فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم و فرهنگ جهاد و شهادت را نه تنها در جامعه خودمان بلکه به جهان اسلام صادر کنیم.

فرهنگ دفاع مقدس را به جهان اسلام صادر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌ریزی‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به فرموده امام خمینی‌(ره) جنگ تنها در جبهه خلاصه نمی‌شود و امروز که شاهد هجمه سنگین حملات دشمن بر فرهنگ اسلامی هستیم به این نکته می‌رسیم.

وی با اشاره به استقلال کشور ایران و رسیدن به مرز خودکفایی تصریح کرد: تمام خیر و برکاتی که امروز ما از آن استفاده می‌کنیم از آثار فداکاری‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دوران دفاع مقدس است، همان‌گونه که هنوز باب شهادت برای جوانان باز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با گرامیداشت 32 سال دوران دفاع مقدس برای رزمندگان جهان اسلام اضافه کرد: عهد بستن با شهدای کشور و هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری دشواری‌ها و رشادت‌های آن دوران است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس در واقع فرهنگ بیمه‌کننده جامعه اسلامی بوده است، افزود: باید به دنبال این باشیم تا فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم و فرهنگ جهاد و شهادت را نه تنها در جامعه خودمان بلکه به جهان اسلام صادر کنیم.

عسگری با اشاره به تقارن دهه کرامت و هفته دفاع مقدس در سال جاری تاکید کرد: نامگذاری و برگزاری برنامه‌هایی برای این دو دهه بدون نشست و همکاری مشترک اشکالاتی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: انتظار این است کسانی که در رأس این برنامه‌ها قرار دارند با یکدیگر هماهنگی‌های بیشتری داشته باشند تا ما آثار این برنامه‌ریزی‌ها را در شهرستان‌ها بیشتر حس کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به آغاز دهه کرامت اضافه کرد: خبرنگاران با قدرت قلم خود بهتر و بیشتر می‌توانند با انتقال خوب از زیبایی‌های جامعه و باقی‌مانده‌های دوران دفاع مقدس در این راه سهیم باشند.

وی افزود: باید آثار دوران دفاع مقدس را فراموش نکرد و با گفت‌وگو با خانواده‌های این عزیزان سعی در حفظ نوع تربیت و منش آنها کرد.

عسگری با اشاره به ساخت مستندها و فیلم‌های دوران دفاع مقدس اظهار کرد: با کنارگذاشتن برنامه‌های روتین و تکراری سال‌های گذشته و انجام اموری مانند ساخت فیلم‌های دوران دفاع مقدس بر ماندگاری این ارزش‌ها بیفزاییم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول