اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتقال مفاهیم و دستاوردهای دفاع مقدس مهم‌ترین وظیفه مسئولان به شمار می‌رود.

انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو صبح امروز در جلسه شورای شهر کرج اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید در انتقال درست مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تلاش بیشتری را از خود نشان دهند و نسل امروز را با این مهم آشنا کنند.

وی افزود: دشمن در نظر دارد تا با کم ارزش جلوه دادن ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس نسل امروز را از آرمان‌های رزمندگان اسلام دور کند.

دادگو تأکید کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و بیان خاطرات شب‌های عملیات و دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف خود یاری دهد.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود گفت: یکی از اقداماتی که می‌توانیم در مسیر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس انجام دهیم حضور رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان است چرا که آنان آینده سازان این کشور بوده و باید با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

وی بیان داشت: نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی داشته باشد و خود را موظف بر حفظ این ارزش‌ها کند.

* توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام مناطق کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود به توزیع عادلانه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با توزیع عادلانه خدمات در رفع مشکلات و کمبودهای مناطق بکوشند و تلاش داشته باشند تا شهروندان کمترین کمبودی را احساس نکنند.

این مسئول اذعان داشت: شهرداران در مناطق مختلف باید مشکلات و نیازهای مردم را شناسایی کرده و در رفع آن تلاش کنند.

دادگو خاطرنشان کرد: باید در جهت رضایتمندی بیشتر مردم گام برداریم و با ارائه خدمات به شهروندان وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول