اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

دستاوردهای دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: دستاوردهای این جنگ مقدس را باید به نسل جدید انتقال دهیم و به این دلیل باید بکوشیم تا در این راستا گام برداریم.

دستاوردهای دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت اله امانی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته مقدس گفت: اگر به تاریخ معاصر ایران نگاهی داشته باشیم تنها دوره‌ای که وجبی از خاک کشورمان را از دست ندادیم، همین دوره هشت سال دفاع مقدس است که این دوره از افتخارات ملت ایران است که با جانفشانی فراوان و خون شهدا به‌دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای این روزها را به مردم اطلاع دهیم، تاکید کرد: دستاوردهای این جنگ مقدس را باید به نسل جدید انتقال دهیم و به این دلیل باید بکوشیم تا در این راستا گام برداریم.

امانی‌پور تاکید کرد: توسعه روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه از نیازهای ضروری است که باید در در دستور کار نهادهای فرهنگی و تأثیرگذار جامعه قرار گیرد.

وی افزود: وظیفه ما این است که این تجارب و از خود گذشتگی‌ها را به نسل‌های آینده انتقال دهیم و روحیه بسیجی و مقاومت را در آنان ایجاد کنیم.

امانی‌پور خاطرنشان کرد: در شهرستان گتوند برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است که از جمله این برنامه‌ها مراسم یادواره شاعر انقلاب و جنگ دکتر قیصر امین پور و علی عطایی نژاد مدیر کل فقید کمیته امداد استان خوزستان در مرکز شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس، برگزاری یادواره شهدای روحانی بخش عقیلی، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در حوزه های مقاومت، همایش وبلاگ نویسی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و گلباران گلزار شهدا اشاره کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول