اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

نیروی انتظامی تویسرکان توانمندترین نیرو در همدان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان از توانمندترین نیروهای انتظامی در سطح استان همدان به شمار می‌رود.

نیروی انتظامی تویسرکان توانمندترین نیرو در همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته نیروی انتظامی در دفتر فرماندار این شهرستان ضمن تبریک این هفته به فعالان و حافظان امنیت جامعه با تأکید بر اینکه امنیت به عنوان زیربنای اصلی توسعه و پیشرفت در هر اجتماع محسوب می‌شود، اظهار داشت: امروز این مسئولیت خطیر سربازی و صیانت از ایران اسلامی در همه حوزه‌های فردی و اجتماعی بر دوش نیروی انتظامی است.

وی اقتدار و صلابت، شجاعت و سلحشوری را از شاخصه‌های مثبت نیروی فعال انتظامی برشمرد و تصریح کرد: یکی از خصیصه‌های بارز، مهم و راهبردی این نهاد امنیتی در راستای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تبعیت بی‌چون چرا از ولایت فقیه، رأفت و مهرورزی نسبت به آحاد جامعه و برخورد قاطع با قانون‌شکنان و افراد خاطی و مخل امنیت اجتماع است.

فرماندار شهرستان تویسرکان تأکید کرد: عملیاتی شدن تمام برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی یک کشور در عرصه‌های کلان مدیریتی و اجرایی در صورت حاکم بودن امنیت در سطوح متفاوت جوامع بشری امکان‌پذیر خواهد شد که به لطف و عنایت خداوند، تدابیر مدبرانه رهبری و با همت و تلاش شبانه‌روزی عناصر سخت‌کوش نیروی انتظامی همگام با دستگاه‌های مربوطه در کشور ما برقرار است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تویسرکان در استان از توانمندترین نیروهای استان است، ابراز داشت: بر اساس آمار و گزارش‌های ارائه شده از سوی عوامل مسئول، نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان توانمندترین نیرو در سطح استان همدان به شمار می‌رود.

رضانیا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در عرصه اطلاع‌رسانی در رسانه‌ای مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: این نهاد به دلیل برخی از ملاحظات قانونی نمی‌تواند اخبار را رسانه‌ای کند اما می‌طلبد که عملکرد و اقدامات مهم نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف در چارچوب قانون در راستای آگاه‌سازی و ارتقای بینش مردم اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

فرمانده‌ نیروی‌ انتظامی شهرستان تویسرکان نیز با تبریک این هفته به کارکنان خدوم نیروی انتظامی اظهار داشت: یکی از حامیان و پشتوانه‌های عملکرد خوب این نهاد در حوزه‎‌های حفاظتی، امنیتی و برقراری آرامش در پیکره اجتماع، تعامل، هم‌گرایی و هم‌اندیشی مردم با نیروی انتظامی است.

مظاهر کاظمی شعار هفته ناجا را در سال جاری "سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار پلیس" اعلام کرد و افزود: سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، سخنرانی مدیران و فرماندهان در مدارس، دیدار با اصناف و تجلیل از آنها، رژه موتورسواران، برگزاری صبحگاه مشترک، همایش خانوادگی نیروی انتظامی و گلباران و عطرافشانی قبور شهدا بخشی از برنامه‌های هفته ناجا است که در شهرستان تویسرکان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول