اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس بوشهر:

تقویت نهاد خانواده مهم‌ترین وظیفه مرکز مشاوره ناجا است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: مهم‌ترین، اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین وظیفه مراکز و دفاتر مشاوره ناجا، همانا حفظ، بقا و تقویت و بهسازی نهاد خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

تقویت نهاد خانواده مهم‌ترین وظیفه مرکز مشاوره ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا خضری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مرکز امور اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی بوشهر اظهار داشت: مرکز مشاوره و مددکاری در معاونت اجتماعی پناهگاهی امن برای افراد در معرض خطر و آسیب دیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر ادامه داد: از آنجا که مشاوره و راهنمایی یک راهبرد نیرومند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است سهم عمده‌ای در حفظ نظم و امنیت اجتماعی دارد و مراکز مشاوره و دفاتر مددکاری با پیشگیری از انحرافات، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های روانی، خانوادگی و اجتماعی به تأمین و توسعه امنیت اجتماعی و گسترش آن در جامعه کمک می‌کنند.

خضری در ادامه افزود: ویژگی منحصر به‌ فرد این مراکز، کمک به پیشگیری از وقوع و بروز جرم است، این خصوصیت ماهیتاً مراکز مزبور را از سایر مراکز و نهادهای مشابه حمایتی متمایز می‌سازد.

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین، اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین وظیفه این مراکز و دفاتر، همانا حفظ، بقا و تقویت و بهسازی نهاد خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

خضری ضمن قدردانی از کارکنان مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس بوشهر به کسب رتبه دوم کشوری مرکز مشاوره معاونت اجتماعی در کارنامه یگانی شش ماهه دوم سال 90 اشاره کرد و گفت: این رتبه با تلاش و انگیزه بالای خدمتی و نظم و انضباط در انجام امور محوله مشاوران و مددکاران معاونت اجتماعی و کلانتری‌های استان کسب شده است.

وی از برگزاری کمیسیون جنگ نرم در بوشهر خبر داد و گفت: نخستین جلسه کمیسیون جنگ نرم به ریاست سردار محمدی‌یگانه فرمانده انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

خضری تصریح کرد: در این جلسه مفاد دستورالعمل اجرایی کمیته جنگ نرم توسط دبیر جلسه رئیس پلیس فتا استان ارائه و گوشه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در بحث جنگ نرم پخش شد.

وی بیان کرد:‌ در ادامه مطالبی در مورد تعریف موضوعی و مفهومی از جنگ نرم و فرآیند شکل‌گیری و راه‌های مقابله با آن در سطح استان ارائه و تبادل نظر در بحث تهدیدات و آسیب‌پذیری‌های حوزه فضای مجازی در سایت‌های استانی و ...مطرح شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول