اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از جشنواره نمایش‌های کمدی

تئاتر «چمچمال» در تالار هنر روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر گفت: تئاتر «چمچمال» در چهارمین روز از جشنواره نمایش‌های کمدی در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

تئاتر «چمچمال» در تالار هنر روی صحنه می‌رود

عرشیا شفیعیون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چمچمال یک اصطلاح اصفهانی است و داستان آن در 100 سال پیش اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در این زمان در اصفهان قحطی اتفاق می‌افتد و در بلوایی که پیش می‌آید حاکم اصفهان کشته می‌شود.

این کارگردان تئاتر درباره ادامه داستان گفت: درباریان که می‌خواهند جای حاکم را بگیرند جسد وی را به غسالخانه‌ای ناشناس می‌برند که گم می‌شود و با توطئه درباریان شاگرد غسال جای حاکم بر تخت می‌نشیند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب درباریان به اهداف خود می‌رسند و به دست این فرد کسانی را که با آنها دشمن هستند به قتل می‌رسانند.

شفیعیون تاکید کرد: با این تئاتر قصد داریم نشان دهیم اگر هر فردی در سر جای خود قرار نگیرد مشکلات زیادی برای جامعه خود به وجود می‌آورد.

به گزارش فارس در چهارمین روز از جشنواره نمایش‌های کمدی  نمایشنامه خوانی « روز از نو، روزی از نو» در ساعت 17:15 اجرا می‌شود و سپس تئاتر «چمچمال» در ساعت 18:15 به صحنه می‌رود.

همچنین از ساعت 19:45 دقیقه اجرای نمایشنامه‌خوانی امروز تکرار می‌شود و در ساعت 20:30 دقیقه تئاتر « ایگوانا» ویژه هنرمندان اجرا می‌شود، ضمن اینکه تئاتر «نیمرو» به کارگردانی نواب ثریا» در دو سانس 18:15 و 20:30 در هنرسرای خورشید اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول