اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صدا و سیمای اصفهان تولید و پخش می‌شود

2 هزار دقیقه برنامه‌ برای هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، حدود 2 هزار دقیقه برنامه‌های ویژه این ایام تولید و پخش می‌شود.

2 هزار دقیقه برنامه‌ برای هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ صالحی ظهر امروز در نشست خبری به منظور هماهنگی برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان برای هفته دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز اصفهان تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به صورت خبری، گزارشی، گزارش‌های مکتوب توسط واحدهای مختلف پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: به مناسبت برپایی هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، رژه روز 31 شهریورماه و همچنین برنامه حماسه پایدار به مدت شش روز هفته از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان به صورت زنده پخش می‌شود.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه برنامه هشت بهشت به صورت ویژه به سرداران شهید اختصاص داده می‌شود، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که به صورت ویژه در هفته دفاع مقدس اختصاص داده می‌شود را می‌توان به صبح اصفهان و زنده‌رود که در 180 دقیقه برنامه هنرمندانی که در فیلم‌ها و سریال‌های دفاع مقدس حضور داشتند، تعلق می‌گیرد.

وی تاکید کرد: یک هزار دقیقه برنامه‌های ویژه رادیو نیز هدیه سازمان صدا و سیمای اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت است.

صالحی با بیان اینکه تمام برنامه‌های مخاطب محور برای کودکان و جوانان به هفته دفاع مقدس اختصاص داده می‌شود، اضافه کرد: از این جمله برنامه رنگین کمان است که کودکان به عنوان بینندگان اصلی این برنامه‌ها هستند که به صورت ویژه به آنها پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول