اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

97 برنامه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در شوشتر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر از اجرای 97 برنامه متنوع فرهنگی در این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.

97 برنامه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در شوشتر اجرا می‌شود

عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بیش از 97 طرح فرهنگی در سطح شهرستان شوشتر از طرف همه رده‌های مقاومت در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها بین همه رده‌های مقاومت به ویژه اقشار، بسیج سازندگی، بسیج جامعه پزشکان، بسیج محلات و... اجرا می‌شود که در تدوین این برنامه‌ها دقت فراوانی شده است.

وی با تأکید بر اینکه طراحی این برنامه‌ها برای سال‌جاری اولویت‌بندی زیادی داشته است، تأکید کرد: تلاش شده است تا در سطح شهرستان شوشتر برنامه‌ها جدید، جوان پسند و در راستای انتقال ارزش‌های والای دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد و در این باره تلاش زیادی انجام شده است تا برنامه‌های جاذبی طراحی شود.

حسین‌زاده با اشاره به شرایط کنونی جهان خاطر‌نشان کرد: 30 سال پیش در جهان کسی توان مقابله با آمریکا را نداشت ولی در شرایط کنونی به دلیل ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام مردم علیه آمریکا راهپیمایی می‌کنند و پرچم آن را به آتش می‌کشند و در برخی از کشورها به سفارت آمریکا حمله می‌کنند و این نشان از خورد شدن ابهت استکبار جهانی دارد.

وی تأکید کرد: بر اساس نقشه‌های مقام معظم رهبری بیداری اسلامی تا قلب آمریکا پیش خواهد رفت و اعتراضات مردمی علیه فیلم موهن ساخته شده نشان از بصیرت مردم در منطقه و جهان است.

حسین‌زاده تأکید کرد: در هفته دفاع مقدس شوشتر برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری رژه روز 31 شهریور، برپایی نمایشگاه مختلف عکس و برگزاری شب‌های شعر و خاطره در دستور کار همه رده‌های سپاه و بسیج در سطح شهرستان شوشتر است.

وی تأکید کرد: برپایی نمایشگاه‌های عکس در روستاها و شهرهای مجاور تازه تأسیس، بازدید و سرکشی مکرر به خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان شوشتر از جمله دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شوشتر در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول