اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تاکید کرد

تلاش برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تأکید بر اینکه شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، گفت: همه نیروی خود را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به‌‌کار می‌گیریم.

تلاش برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش سردار علی نصیری در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه‌ حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: برنامه‌های زیادی برای هفته دفاع مقدس در دستور کار داریم و سعی می‌کنیم که همه آنها را به بهترین صورت ممکن برگزار کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در معرفی برنامه‌های روز اول خود عنوان کرد: روز اول هفته دفاع مقدس جمعه است و ما حضور عزیزان بسیجی در نماز جمعه شهرستان‌های استان تهران را داریم و قرار بر این است که فرماندهان سپاه‌ شهرستان‌های استان تهران سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه باشند.

وی روز دوم را روز «دانش آموزان، دانشجویان و نوآوران» خطاب کرد و افزود: در این روز بیشتر دانشجویان کار انجام می‌دهند و موضوعات پژوهشی در ارتباط با شهدا و جانبازان را مطالعه می‌کنند. از برنامه‌های دیگر در این روز می‌توان به برگزاری یادواره دانش‌آموزی و غبارروبی مزار مطهر آنها، برگزاری سفرهایی ویژه بسیج دانش‌آموزی و برپایی کارگاه‌های رشد در شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و در مهم‌ترین برنامه طبق هماهنگی با معاونت پژوهشی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)، تجلیل از نخبگان بسیجی را نیز مد نظر داریم.

نصیری ادامه داد: در روز یک شنبه که روز سوم هفته دفاع مقدس است، آشنایی جوانان با اقتصاد مقاومتی را داریم چرا که این روز با عنوان «جوانان، آمادگی دفاعی و اقتصاد مقاومتی» نام‌گذاری شده است. برنامه‌های دیگر ما در این روز برگزاری همایش سربازان بوده و دیگر همایش ما در این روز همایش اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه تشریح برنامه‌های روز سوم بیان داشت: همایش اقتصاد مقاومتی یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های سپاه است که در همه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌‌شود و در آن جوانان با بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی آشنا شده و راهکارهای اجرایی کردن این دستور به آنها آموزش داده می‌شود.

وی روز دوشنبه را مختص به زنان شهیده، ایثارگر و جانباز هشت سال دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: برگزاری یادواره شهدای زن با محوریت شهیده شاخص سال 1391 سازمان بسیج مستضعفین، شهید ناهید فاتحی کرجو معروف به سمیه کردستان را در تمامی شهرستان‌های استان تهران برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نصیری افزود: از دیگر برنامه‌های این روز می‌توان به برگزاری همایش زنان ایثارگر، حضور در بهشت زهرا (س) و غبار روبی مزار شهید ناهید فاتحی کرجو، کوهپیمایی ویژه گردان خاص الزهرا (س) در تمامی شهرستان‌های استان اشاره کرد که امیدواریم با این برنامه‌ها حق زنان ایثارگر و شهیده ادا شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره برنامه‌های روز پنجم روز «استکبار و بیداری اسلامی» تصریح کرد: در این روز برگزاری همایش بیداری اسلامی در شهرستان‌های استان تهران را در نظر گرفته‌ایم که در این همایش توسط اساتید سیاسی مجرب روشنگری‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: روز ششم هفته دفاع مقدس، روز «رزمندگان، جهادگران و فرماندهان» است که در این روز از ایثارگران تجلیل به عمل آورده می‌شود و تجلیل از جانبازان شاخص و پیشکسوت را نیز در جدول برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

نصیری در ارتباط با برنامه‌های آخرین روز از هفته دفاع مقدس اذعان داشت: در تمامی شهرستان‌های استان تهران، غبار روبی مزار شهدا با حضور خانواده آنها را داریم که این کار توسط بسیجیان عزیز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان با اشاره به اینکه سپاه همه نیروی خود برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس را به‌کار گرفته است، خاطرنشان کرد: همه ما به شهیدان، جانبازان و ایثارگران بدهکاریم و مطمئن باشید که برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس همه تلاش خود را به‌کار گرفته و چیزی کم نمی‌گذاریم.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول