اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند:

جمعیت هلال احمر بیرجند بیش از یک‌هزار عضو جوان دانشجو دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند یک‌هزار و 277 عضو جوان دانشجو دارد.

جمعیت هلال احمر بیرجند بیش از یک‌هزار عضو جوان دانشجو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند عصر امروز در جمع دانشجویان این جمعیت اظهار کرد: کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر بیرجند هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و ثبت‌نام دانشگاه‌ها دانشجویان جدیدالورود را به عضویت در سازمان جوانان هلال احمر در می‌آورند.

مجیدرضا لطیفی ادامه داد: این دومین سالی است که این طرح از سوی جمعیت هلال احمر بیرجند اجرا می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند افزود: کانون‌های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‌ها پس از ثبت‌نام دانشجویان آنها را دعوت به عضویت در این کانون‌‌ها می‌کنند تا بتوانند در برنامه‌های متنوع و آموزشی هلال احمر که از طریق همین کانون‌ها در دانشگاه برگزار می‌شود شرکت کنند.

لطیفی، توسعه مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌‌های مربوط به آنها، شرکت در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر هلال احمر و اعزام دانشجویان به اردوهای فرهنگی آموزشی و تفریحی به منظور ایجاد روحیه همدلی و نوع‌دوستی در آنها را از دیگر اهداف جذب دانشجویان در این کانون‌ها برشمرد.

وی افزود: از 25 شهریور ‌ماه که این طرح در دانشگاه‌های بیرجند در حال اجرا است تا‌کنون 60 نفر عضو جوان هلال احمر شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند با اعلام اینکه اکنون 9 کانون دانشجویی جوانان هلال احمر در دانشگاه‌ها فعال است، بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند یک‌هزار و 277 عضو جوان دانشجو دارد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول