اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ایران:

جمعیت هلال احمر بهترین مکان برای خدمت انسان‎دوستانه است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان بهترین مکان برای خدمت انسان‎دوستانه است که اعضا بدون هیچ چشم‎داشتی برای نجات بشر آموزش‎های لازم را فرا می‎گیرند.

جمعیت هلال احمر بهترین مکان برای خدمت انسان‎دوستانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابوالحسن فقیه ‌در جمع جوانان امدادگر شهرستان دلند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم امیرمحمد قاسمی اظهار داشت: این نوجوان یکی از اعضای جمعیت بود که خدمات خوبی را در دوران عضویت خود به انجام رساند و حتی بعد از مرگش نیز با اهداء اعضای خویش به برخی هموطنان خود زندگی دوباره را به افراد نیازمند هدیه کرد.

وی با بیان اینکه زیستن رفتن از این دنیا باید برای دیگران مثمر فایده باشد تصریح کرد: این نوجوان 16 ساله یک الگوی خوب در جمعیت هلال احمر است که نامش همواره به نیکی یاد می‎شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران شاد بودن را یکی از لازمه‎های جوانی عنوان کرد و یادآور شد: جوان باید شاد، سرزنده، پرانرژی و باانگیزه باشد که اگر غیر از این باشد نمی‎تواند به مردم خدمت و از آنها رفع نیاز کند و حتی نمی‎تواند در کمک به هم‌نوع و فعالیت بشردوستانه دخیل باشد.

فقیه با تصریح اینکه شاد بودن تعارضی با فعالیت کردن ندارد خاطر نشان کرد: انرژی و شادمانی این قوت را به انسان می‎دهد تا در ارائه خدمت به خوبی وارد عرصه شده و با ایثار و ازخودگذشتگی به هم‎نوعان خویش کمک کند.

وی خطاب به اعضای جمعیت ابراز داشت: باید به این لباسی که بر تن دارید افتخار کنید چرا که این لباس، لباس خدمت است و می‎توانید در آن فعالیت‎های خود را به بهترین شکل و شایسته‎ترین وجه انجام دهید.

در پایان این مراسم به پاس یادبود از نوجوان عضو جمعیت هلال احمر استان از والدین این مرحوم با اهدای هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول