اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی عملکرد هلال‏‌احمر سمنان

فعالیت مسئولان بازرسی هلال‏احمر کشور در سمنان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئولان بازرسی هلال‏احمر کشور کار خود را در استان سمنان با هدف بررسی عملکرد هلال‏احمر سمنان آغاز کردند.

فعالیت مسئولان بازرسی هلال‏احمر کشور در سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، از ظهر امروز عملکرد جمعیت هلال‏احمر استان سمنان زیر ذره‏بین مسئولان بازرسی جمعیت هلال‏احمر کشور قرار گرفت.

غیرتی مدیرکل ارزیابی و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال‏احمر کشور به همراه معاون اداره کل و رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات این جمعیت در بازدید دو روزه‏ای، عملکرد جمعیت هلال‏احمر استان سمنان را مورد ارزیابی قرار می‏دهند.

در نخستین روز این بازدید، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال‏احمر کشور به صورت ناشناس با شماره 147 تماس گرفته و حادثه فرضی واژگونی خودرو در جاده ده‏نمک را اعلام کرد.

به دنبال اعلام حادثه، یک گروه امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده‏ای ده‌نمک راهی محل حادثه شد و امدادگران در زمان مطلوب بر سر صحنه حاضر شدند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال‏احمر کشور سپس در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به بررسی وضعیت این ارگان پرداخت.

این هیئت همچنین از مرکز کنترل حوادث (EOC) شعبه سمنان، ستاد مرکزی و پایگاه بین‏شهری امداد و نجات جاده‏ای شهدای امدادگر (بشم) بازدید کردند.

رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال‌احمر کشور نیز در بازدید از مرکز کنترل حوادث این جمعیت، راهکارهایی علمی و دست‌یافتنی برای برقراری منظم و مستمر ارتباطات ارائه و تاکید کرد: این امکانات باید در زمان حادثه و فاجعه پاسخگو باشد و از حالت تزئینی به عملیاتی مبدل شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول