اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 قم:

حریم ریل راه آهن در قم بهسازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه سه از بهسازی حریم ریل راه آهن حد فاصل خیابان آیت‌الله کاشانی تا بلوار زینبیه خبر داد.

حریم ریل راه آهن در قم بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن اظهار داشت: حریم ریل راه آهن حد فاصل خیابان آیت‌الله کاشانی تا بلوار زینبیه به منظور رفاه شهروندان ساکن در محدوده ریل بهسازی و آسفالت شد.

وی افزود: این پروژه به طول سه کیلومتر اجرا شده و عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت قسمتی از آن در فاز اول به اتمام رسید.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به اینکه ادامه پروژه در حال انجام است اضافه کرد: فاز دو طرح از کمربندی امام علی(ع) شروع شده و تا خیابان اراک ادامه دارد و امیدواریم به زودی شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

این مسئول هدف از اجرای این پروژه را بهسازی و احداث خیابان حریم ریل راه آهن برای خدمت به شهروندان دانست و اذعان داشت: برای این پروژه در مجموع مبلغ 7 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

ترکمن عنوان کرد: در فاز یک این پروژه سه هزار متر جدول کانیو مکانیزه و 30 هزار متر‌مربع زیرسازی و آسفالت انجام شد و در فازهای بعدی ادامه مسیر جدول‌گذاری و آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول