اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

بهسازی بازار ماهی آبادان رو به اتمام است

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا یک‌ماه دیگر کار بهسازی بازار ماهی به اتمام برسد.

بهسازی بازار ماهی آبادان رو به اتمام است

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه بهسازی بازار ماهی شهرستان با جدیت تمام در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات در حال انجام در این بازار افزود: سقف این بازار که خطر سقوط داشت با پیگیری‌های مکرر شورای سلامت در کمتر از 15 روز ساماندهی و تعویض شد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این مکان همیشه شلوغ و پرتردد است انجام این پروژه بسیار دست و پا گیر بوده، اما با تمهیدات اندیشیده شده درصدد هستیم کار اجرایی را در مدت زمان کمتر به اتمام برسانیم.

وی اضافه کرد: سقف در نظر گرفته شده برای بازار ماهی شهرستان، استاندارد و از نوع مدرن با طراحی بسیار زیبا اجرایی شده است.

شیرازی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات کف‌سازی و تعویض سیستم فاضلاب پروژه مذکور را در دستور کار داریم، گفت: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا یک‌ماه دیگر کار بهسازی بازار ماهی به اتمام برسد.

وی یکی از دلایل کندی کار در این پروژه را شلوغ بودن بازار عنوان کرد و افزود: ما نمی‌توانیم این مکان را مسدود و معیشت و کار کسبه را مختل کنیم پس مجبوریم فاز به فاز عملیات را پیش ببریم.

مدیر سامانه شهری آبادان عنوان کرد: همه تلاش شهرداری و مجموعه این ارگان مردمی در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفاه حال آنها است.

وی در پایان گفت: امیدواریم مردم آبادان با سعه صدر بیشتر و چون همیشه یار و یاور شهرداری بوده و این ارگان را در انجام پروژه‌های پیش‌رو همراهی کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول