اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی ری:

رفاه حال شهروندان هدف اصلی برپایی نمایشگاه پاییزه است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایشگاه پاییزه گفت: رفاه حال شهروندان هدف اصلی برپایی نمایشگاه پاییزه است.

رفاه حال شهروندان هدف اصلی برپایی نمایشگاه پاییزه است

محمد کاووسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه‌های فصلی گفت: دولت برای آسایش و رفاه حال مردم و افزایش قدرت خرید در دو فصل پاییز و تابستان اقدام به برگزاری فروشگاه‌های فصلی می‌کند.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری ویژگی‌های نمایشگاه پاییزه را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و ایام بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه به‌دلیل راحتی مردم در خرید اقلام آموزشی، پوشاک، لوازم‌التحریر دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه قسمت ویژه‌ای برای عرضه مواد پروتئینی از جمله گوشت و مرغ و... اتخاذ شده است و مواد پروتئینی با کیفیت با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

کاووسی عرضه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را از دیگر قسمت‌های این نمایشگاه دانست و تاکید کرد: کلیه اجناس در نمایشگاه پاییزه با تخفیف پنج تا 20 درصد زیر قیمت بازار به مردم ارائه داده می‌شود و با توجه به اینکه مردم در این فروشگاه مبالغ اجناس را نقداً خریداری می‌کنند برای فروشندگان که با چک خرید و فروش می‌کنند نیز مفید فایده است.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری در ادامه علی عرب باقری، نایب رئیس مجمع امور صنفی تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری را مسئول نمایشگاه پاییزه معرفی کرد و گفت: ایشان هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب در نمایشگاه مستقر بوده و ضمن بررسی کیفیت اجناس ارائه شده به مردم، پاسخگوی ارباب رجوع‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به استقرار دفتر بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایت اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در فروشگاه عنوان کرد: ناظران این نمایشگاه هر روز کیفیت اجناس را بررسی می‌کنند و همچنین بر قیمت اجناس نظارت کافی دارند و اگر تخلفی مشاهده شود موضوع را سریع بررسی کرده و برخورد جدی با خاطی دارند چرا که هدف ما در نمایشگاه پاییزه رفاه حال مردم است.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری در پایان با اشاره به کیفیت برگزاری نمایشگاه پاییزه تصریح کرد: با توجه به اینکه استقبال مردم از نمایشگاه پاییزه نسبت به نمایشگاه بهاره کمتر است در این نمایشگاه 75 غرفه حضور دارند. 

این گزارش حاکی است، نمایشگاه فروش پاییزه به ‌منظور تنظیم بازار و حمایت از تولیدکنندگان تا 31 شهریور با مجوز رسمی از اداره صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی و توزیعی شهرستان ری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول