اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد:

اساتید دانشگاه، افسران جبهه جنگ نرم دشمن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: اساتید دانشگاه به عنوان افسران جبهه جنگ نرم نقش حساسی دارند.

اساتید دانشگاه، افسران جبهه جنگ نرم دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل اسدی پیش از ظهر امروز در جمع هیئت رئیسه، رؤسا و معاونین دانشکده‎ها و مدیران گروه‎های آموزشی این دانشگاه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: با اینکه پیش‌بینی شده بود ایران در افق 1404 از لحاظ علمی به جایگاه اول منطقه برسد اما با تلاش و همت جامعه علمی کشور سال‌ها زودتر به این هدف رسیده‎ایم.

وی با اشاره به موفقیت‌های قابل توجه دانشگاه شهرکرد در عرصه‌ آموزشی، گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی، افزایش چشمگیر رشته‌های دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد، ارتقای تعدادی از اعضای هیئت علمی به درجه استادی، راهیابی درصد قابل توجهی از دانش‌آموختگان به مقاطع تحصیلی بالاتر از جمله موفقیت‌های این دانشگاه محسوب می‎شود.

اسدی در ادامه با اشاره به پیروزی بزرگ سیاسی کشور در برگزاری موفق نشست سران کشورهای غیرمتعهد از آن به عنوان سونامی دیپلماتیک علیه استکبار یاد کرد و گفت: امروز دشمنان برای متوقف کردن حرکت ایران اسلامی جنگ نرم، جنگ رسانه‎ای و روانی و جنگ اقتصادی را به کشور تحمیل کرده‎اند و قطعاً دانشگاه‎ها در این جنگ یکی از اهداف مهم خواهند بود.

رئیس دانشگاه شهرکرد با یادآوری حساسیت‎های خاص این برهه از زمان تاکید کرد: مواجهه با این هجمه هوشیاری کامل را می‌طلبد و اساتید دانشگاه به عنوان افسران جبهه جنگ نرم نقش حساسی دارند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با موضوع اقتصاد مقاومتی، افزود: انتظار می‎رود دانشگاه بتواند نقش خود را در حل مسایل و مشکلات اقتصادی به خوبی ایفا کند.

اسدی با اشاره به راهکارهای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی، گفت: گسترش و تقویت ارتباط با صنعت و دیگر بخش‌‎های اجرایی کشور، استفاده بهینه از امکانات و هدایت پایان‌نامه‎ها و پروژه‎های تحقیقاتی به سمت رفع نیازهای صنایع و دستگاه‎‌های اجرایی از راه‎های ایفای نقش موثر در اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول