اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

واکسیناسیون بیش از 4 هزار متقاضی حج

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واکسیناسیون 4 هزار و 688 متقاضی حج در 6 ماه نخست امسال در استان خبر داد.

واکسیناسیون بیش از 4 هزار متقاضی حج

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید‌‌رضا لطیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسیناسیون متقاضیان تشرف به عمره مفرده و حج تمتع در خراسان جنوبی تنها از سوی جمعیت هلال احمر استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر علاوه بر این به آموزش پزشکان کاروان‌های حج و زیارت استان می‌پردازد که در این رابطه در شش ماه نخست امسال 2 نشست آموزشی توجیهی برگزار شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، ارائه سی‌دی‌‌های آموزشی امدادی به زائران، انتقال مفاهیم آموزشی به آنها و برگزاری کمیسیون‌های تخصصی مشاوره‌ای ویژه زائرینی که پزشک در مورد رد یا تأیید صلاحیت پزشکی آنها ناتوان باشد را از دیگر برنامه‌های هلال احمر ویژه حجاج اعلام کرد.

لطیفی افزود: همزمان با گشایش نمایشگاه حج و زیارت خراسان جنوبی، غرفه هیئت پزشکی حج هلال احمر استان نیز در این نمایشگاه به ارائه خدمات رایگان همچون تست قند خون، فشار خون و ویزیت زائران می‌پردازد.

وی اضافه کرد: امسال در غرفه هلال احمر در نمایشگاه حج و زیارت بسته‌های امدادی بهداشتی هلال احمر نیز برای استفاده مردم معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول