اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری جیرفت:

کارمندان بدحجاب توبیخ و ارباب رجوع‌های محجبه تکریم شوند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: مسئله حجاب در میان کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید نهادینه شود و در نهایت پس از برگزاری جلسه و مشاوره در صورت رعایت نکردن، توبیخ شوند.

کارمندان بدحجاب توبیخ و ارباب رجوع‌های محجبه تکریم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، شفیقه شفیعی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون امور بانوان در این شهرستان اظهار داشت: بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی موجود در جامعه ناشی از عدم رعایت حجاب و عفاف است.

وی خطاب به اعضای کمیسیون امور بانوان جیرفت افزود: شما باید در دستگاه‌های اجرایی حوزه کاری خود ارباب‌رجوع‌های محجبه را مورد تکریم قرار داده و افراد بدحجاب را امر به معروف کنید.

شفیعی تصریح کرد: همچنین باید مسئله حجاب در میان کارکنان دستگاه‌های اجرایی را نهادینه کرده و در نهایت پس از برگزاری جلسه و مشاوره در صورت رعایت نکردن، توبیخ شوند.

وی ابراز داشت:‌ اداره‌ها و نهادها نیز باید بخشی از اعتبارات خود را به ترویج حجاب و عفاف اختصاص داده و با تهیه بولتن، بروشور و بنر در حوزه کاری خود در این امر مشارکت داشته باشند.

شفیعی عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا بتوان مقوله بدحجابی در جامعه را رفع کرد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: با همکاری اصناف شهرستان جیرفت درصدد هستیم تا بانوان فروشنده‌ سطح شهر نیز با لباس فرم یکسان در محل کسب خود حاضر شوند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول