اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 مهر ماه و به مناسبت هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای فصل تابستان در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک از برگزاری یادواره شهدای فصل تابستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

یادواره شهدای فصل تابستان در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شهرام ثامنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: این یادواره ششم مهر ماه در اراک برگزار می‌شود که همزمان با آن قبور مطهر پاک شهدا نیز گلباران خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس همچنین دومین یادواره شهدای شهر ساروق در روز 30 شهریور ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک حضور باشکوه جانبازان معظم در برنامه رژه، تعویض تمام پرچم‌های قبور پاک شهدای شهر اراک و حومه، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شاهد، برگزاری نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس با همکاری دانشگاه امیرکبیر را از دیگر برنامه‌های این معاونت در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ثامنی تجلیل و تکریم از خاندان مکرم شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال نشسته، تیراندازی و کوه‌پیمایی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و عکاسی ویژه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقه کتاب‌خوانی و برگزاری مراسم یادبود سپهبد شهید امیر عزیزالله کاظمی کرهرودی را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید اراک به مناسبت هفته دفاع مقدس برشمرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک در ادامه با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفظ، اشاعه و سپردن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده و ضرورت گرامیداشت ایثارگری‌ها و شهادت‌ها، جانبازی‌ها و اسارت‌های آن دوران به ‌منظور هر چه پویا‌تر نگه داشتن نسل کنونی و نسل‌های آینده در برابر سیل تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ضروریات است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

ثامنی افزود: امروزه مقاومت و بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی الگو گرفته از انقلاب و دفاع مقدس ایران و نظام جمهوری اسلامی است چرا که دفاع مقدس به ما الگو داد که در مقابل هجمه همه جانبه دشمنان غرب و شرق مقاومت و ایثار داشته باشیم و امروز کشورهای آزادیخواه از این الگوی ارزشمند پیروی می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول