اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

زنده نگهداشتن یاد شهدا انقلاب را در برابر توطئه‌ها ایمن می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا و ترویج فرهنگ آنان در میان جامعه به ویژه در بین جوانان، انقلاب را در برابر توطئه‌ها و گزندهای دشمنان ایمن می‌کند.

زنده نگهداشتن یاد شهدا انقلاب را در برابر توطئه‌ها ایمن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان شهرکرد اظهار داشت: برنامه‌های این یادواره باید به نحوی تدوین و اجرا شود که بازتاب و بازخورد خوبی در شهرستان از خود بر جای بگذارد.

وی بر ضرورت تبلیغ بیش از پیش این یادواره تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های تبلیغی این یادواره را به گونه‌ای پیش برد که در زمان برگزاری جمعیت زیادی در این یادواره شرکت کنند.

گرجی افزود: باید تلاش کرد با اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع همه اقشار شهرستان به ویژه جوانان و نوجوانان را به آن جذب کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت برپایی غرفه‌‌های فرهنگی در حاشیه برگزاری این یادواره تاکید و تصریح کرد: در این غرفه‌ها می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشت.

گرجی اظهار داشت: با فعال شدن کمیته‌های ستاد یادواره شهدا و آغاز به کار آنها امید می‎رود برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره آماده شویم.

وی بر ضرورت همکاری و تعامل کمیته‌ها تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری کمیته‌ها می‌تواند نقش مهمی را در برگزاری هرچه بهتر این یادواره داشته باشد.

گرجی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جوانان را در برابر جنگ نرم دشمن بیمه می‌کند، تصریح کرد: برگزاری این یادواره گام مهمی در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که حاصل خون ریخته هزاران جوان و نوجوان ایران اسلامی است، وظیفه و رسالت سنگینی بر دوش آحاد جامعه است.

گرجی زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدا را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: زنده نگهداشتن راه شهدا و ترویج افکار آنان در میان جامعه به ویژه در بین جوانان، انقلاب را در برابر توطئه‌ها و گزندهای دشمنان ایمن می‌کند.

وی همچنین به نقش برگزاری مناسب و مطلوب یادواره‌های شهدا بر رفتار نسل جوان اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره‌ها برای نسل جوان فرهنگ ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا را بازگو می‌کند و درک می‌کنند که آرامش امروز را مدیون غیور مردانی هستند که سینه در برابر گلوله ستبر کردند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول