اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

شناخت سیره رضوی مستلزم پردازش محتوایی هنرمندان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ رضوی دارای معانی عمیق و گسترده‌ای است که در این راستا شناخت سیره رضوی، نیازمند پردازش محتوایی هنرمندان است.

شناخت سیره رضوی مستلزم پردازش محتوایی هنرمندان است

به گزارش خبرگزاری از مشهد، سید هاشم بنی‌هاشمی، صبح امروز و به مناسبت دهه کرامت و جشن‌های میلاد امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف بلندی که جشنواره امام رضا(ع) برای خود ترسیم کرده است، گسترش سیره و معارف رضوی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و تنوع فعالیت‌های این جشنواره، ارتقای کیفیت آثار در واقع قله موفقیت این جشنواره خواهد بود که باید به آن توجه شود.

بنی‌هاشمی با بیان اینکه فرهنگ رضوی دارای معانی عمیق و گسترده‌ای است، گفت: شناخت سیره رضوی، نیازمند پردازش محتوایی هنرمندان است.

وی یکی از راهکارهای موثر در این حوزه را استفاده از قالب‌های هنری که بتواند برای جامعه جذاب باشد و در این ارتباط نیز آموزه‌های رضوی را در حقیقت به جامعه منتقل کند را یکی از راهکارهای موثر در این حوزه عنوان کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مولفه‌های هنر و هنرمند دینی تصریح کرد: یکی از معانی هنر این است که بر اساس ضرورت‌هایی که فطرت بشریت و جامعه ایجاد می‌کند اقدام به خلق آثار کند.

بنی‌هاشمی افزود: با برگزاری این جشنواره‌ها می‌خواهیم زیبایی‌های سخن ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) را به جامعه منتقل کنیم و دراین راستا با توجه به علاقمندی مردم و حضور هنرمندان در این جشنواره دست یابی به این هدف دور از تصور نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: بهره‌مندی از هنر و هنرمند دینی در واقع بازگویی زوایای پنهان ارزشی برای جامعه است که خوشبختانه در این جشنواره بستر این نقش آفرینی به وجود آمده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول