اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)

چهارمین جشنواره امام رضا(ع) در کاشان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)، چهارمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) و نمایشگاه آه و آهو در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد.

چهارمین جشنواره امام رضا(ع) در کاشان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر مؤسسه خادمین امام رضا(ع) شهرستان کاشان سه‌شنبه‌شب در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه آه و آهو و جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) توسط مؤسسه خادمین امام رضا(ع) از تولد حضرت معصومه(س) تا تولد امام رضا(ع) به مدت 11 روز در دهه کرامت برگزار می‌شود.

روح‌الله توکلی، بزرگداشت مقام اهل‌بیت و اتصال به ائمه اطهار (علیهم‌السلام) را از مهم‌ترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه آه و آهو و جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) ذکر کرد.

وی برگزاری نمایشگاه آه و آهو را یکی از برنامه‌های مهم جشنواره اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه 12 غرفه شامل غرفه‌های نمایش عملکرد مؤسسه خادمین امام رضا(ع)، آشنایی مردم با موضوع خادمی امام رضا(ع)، جنبش سحر ویژه سربازان سایبری امام رضا(ع)، آشنایی مردم با سایت‌های مفید و نرم‌افزار به همراه غرفه‌های‌ مؤسسه خیریه و هجوم خاموش با محوریت جنگ نرم دشمن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.

مدیر مؤسسه خادمین امام رضا(ع) شهرستان کاشان، همچنین ارائه محصولات فرهنگی از جمله کتاب و نرم‌افزارهای مفید، غرفه همسرم شامل احادیث اهل‌بیت به زبان ساده برای ارائه به جوانان، تماشاخانه و پخش فیلم‌های کوتاه امام رضا(ع) در جشنواره‌های رضوی، غرفه تخصصی کودکان و ماهنامه فعال هشت را از دیگر غرفه‌های مهم در نمایشگاه آه و آهو برشمرد.

وی در ادامه یادآور شد: در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) نیز برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

توکلی جشن دختران رضوی در اولین شب جشنواره و جشن میلاد حضرت معصومه(س) را اولین برنامه این جشنواره اعلام کرد و گفت: جشن دختران رضوی در حال حاضر در سراسر کشور به صورت محدود اجرا می‌شود.

وی برگزاری تئاتر رضوی، دعای کمیل، همایش مهدویت، ورزش باستانی زورخانه‌ای، شب شعر رضوی، همایش مداحان ارزشی، جشن کودکان رضوی، همایش طب سنتی و طب رضوی و جشن ورود خدام امام رضا(ع) به کاشان را از دیگر برنامه‌های این جشنواره ذکر کرد و گفت: از هنگام ورود خدام تا زمان برگشت حدود 15 برنامه تدارک دیده شده است.

مدیر مؤسسه خادمین امام رضا(ع) شهرستان کاشان در ادامه هزینه برگزاری جشنواره و نمایشگاه آه و آهو را بالغ بر 200 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای برگزاری این جشنواره با استفاده از وسایلی که امکان استفاده مجدد داشت هزینه‌های نمایشگاه به یک سوم کاهش داده شده است.

توکلی تصریح کرد: این میزان هزینه از طریق کمک‌های مردمی، شورای شهر، سازمان زیباسازی و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان تأمین و کمک شده است.

مؤسسه خادمین امام رضا(ع) کاشان از سال 83 با عضویت تعدادی از جوانان کاشانی تأسیس شد و در حال حاضر با حدود 17 نفر عضو فعال و بیش از 60 نفر حامی فعالیت دارد.

چهارمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) توسط موسسه خادمین امام رضا(ع) کاشان به مدت 11 روز در دهه کرامت از تولد حضرت معصومه(س) تا تولد امام رضا(ع) در خیابان شهید رجایی این شهرستان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول