اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار:

هفته دفاع مقدس روح حماسه و استقامت را در جامعه زنده می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: هفته دفاع مقدس روح حماسه، جاودانگی، استقامت و پایداری را در جامعه زنده می‌کند.

هفته دفاع مقدس روح حماسه و استقامت را در جامعه زنده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار حجت‌الاسلام حسین زحمتکش ظهر امروز و در جمع کارکنان این ناحیه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات تلخ و شیرین هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به نمونه‌های این خاطرات تلخ و شیرین ادامه داد: خاطرات تلخ جنگ این است که دشمن متجاوز هزاران فرزند ارزشی و ولایی را از این ملت گرفت و بیش از یک میلیارد دلار خسارت مالی به این مرز و بوم وارد کرد و خاطرات شیرین اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده شد و با این دفاع جانانه انقلاب اسلامی بیمه شد.

وی تصریح کرد : هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی دلاورمردان و ایثارگرانی است که همه هستی خود را در راه دفاع از اسلام و قرآن و ولایت فدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار با اشاره به فعالیت‌های کنونی دشمنان انقلاب و اوضاع فعلی جامعه تصریح کرد: امروز اگر چه در ظاهر جنگ سختی وجود ندارد اما دشمنان جنگی سخت‌تر و خطرناک‌تر را به نام جنگ‌ نرم شروع کرده‌اند که در حقیقت جنگ باورها و اعتقادات است.

وی با تبیین جبهه‌بندی جنگ‌ نرم یادآور شد: در یک طرف دنیا به شکل استکباری و ارباب منشی است و در طرف دیگر باور ارزشی، ولایی و اسلامی است که به فضل الهی بیداری اسلامی دنیا نیز مرهون همین باور ولایت‌مدار و اعتقادی است.

وی از تمام کارکنان سپاه سبزوار خواست تا با همتی مضاعف برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس امسال را با قوت، قدرت و استفاده از همه توانمندی‌های سپاه به نحو احسن اجرایی کنند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول