اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

52 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای 52 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ملایر خبر داد.

52 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با تبریک هفته دفاع مقدس، این هفته را فرصتی مناسب برای بازخوانی پرافتخارترین حدیث مقاومت ملت ایران دانست و اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی، ایمان، شجاعت و دلاوری‌های مردم کشورمان را به نمایش گذاشت و در این هشت سال مقاومت، ملت ایران سرافراز شد.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی روز به روز ارادت ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های امام و شهدا بیشتر می‌شود، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدان بزرگی است که با رشادت و دلاوری‌های خود عزت ابدی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و امروز بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی در دنیا به برکت خون شهدا و دلاوری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه جنگ دشمن در طول پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز علیه ملت ایران وجود داشته، ابراز داشت: نوع دشمنی دشمن تغییر یافته و دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی با تجهیزات نظامی ملت ما را مورد هجوم قرار داد و امروز با ابزار نرم و از طریق تهاجم و جنگ فرهنگی و اقتصادی ملت ما را تهدید می‌کند که با مقاومت ملت ایران همه نقشه‌های دشمن شکست‌ خورده است.

وی در ادامه به برنامه‌های دفاع مقدس اشاره کرد و عنوان داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان ملایر 52 برنامه برگزار و اجرایی می‌شود.

اسماعیلی نواختن زنگ مقاومت در مدارس و به صورت نمادین در یکی از مدارس ملایر با حضور مسئولان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و دیدار با امام جمعه شهرستان را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر برشمرد.

وی در ادامه از برگزاری همایش بزرگداشت شهید حیدری یکی از شهدای بزرگ شهرستان در سالن شهید آوینی با حضور مردم و مسئولان در پنجم مهر ماه خبر داد و گفت: رژه موتورسواران با حضور 50 موتورسوار در سطح شهر در این هفته از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر حضور بسیجیان شهرستان در نماز جمعه و برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نشست‌های تخصصی در همه پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی و حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و مساجد و بیان خاطرات روزهای جنگ برای مردم را از برنامه‌های دیگر این هفته در شهرستان ملایر برشمرد.

وی از برپایی نمایشگاه «از چهارراه تا چهارراه» در پارک چمران ملایر در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این نمایشگاه با 16 غرفه شامل غرفه‌های عکس و پوستر با موضوع روزهای دفاع مقدس، عفاف و حجاب، غرفه فرهنگی و محصولات فرهنگی و... برگزار می‌شود که به مدت یک هفته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

اسماعیلی در پایان از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در طول این هفته در ملایر خبر داد و گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملایر و روستای حسین‌آباد ناظم از دیگر برنامه‌ها در ملایر خواهد بود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول