اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی؛

149 بهورز در دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان شهرستان، 149 بهورز در دشتستان تجلیل شدند.

149 بهورز در دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت: تامین سلامتی و آسایش مردم امری لازم و ضروری است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

غلامحسین خسروی افزود: حوزه بهداشت و درمان یک حوزه بسیار حساس است و باید نسبت به افزایش سطح کیفی خدمات اهتمام ورزیم و رضایت خاطر مردم را جلب کنیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: بهورزان سربازان خط مقدم حوزه سلامت هستند و بیشتر برنامه‌ها و اقدامات درمانی با حضور این عزیزان به ثمر می‌نشیند.

خسروی افزود: بهورز یک مشاور تمام عیار و سنگ صبور بانوان و مادران روستا است و شاخص بهداشتی و توسعه سلامت جامعه در ابتدای امر و عرصه پیشگیری نتیجه تلاش بهورزان است.

وی به موفقیت‌های شبکه بهداشت دشتستان اشاره کرد و اذعان داشت: حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در استان بوشهر برتر است و این شهرستان با داشتن استعدادهای فراوان شایسته کسب بالاترین افتخارات در همه حوزه‌هاست.

فرماندار دشتستان گفت: احداث بیمارستان جدید 160 تختخوابی برازجان امری بسیار مهم و ارزشمند است که هم‌اکنون با اهتمام دولت خدمتگزار در دست اجراست و امیدوار هستیم در اوایل سال آینده شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

خسروی بیان کرد: افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی از اولویت‌های شهرستان دشتستان است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تلاش بسیار زیادی در این راستا دارند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول